Mitä ajattelisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä sitten? Saa äiditkin tuuletella päätään ulkona. Uskoisin että vauva on kotona isän kanssa eikä siinä ole mitään väärää! Onhan se isäkin lapsen vanhempi...

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Että äiti on lähteny oluelle, mitä siitä....

No eikai tuon ikäistä voi vielä isän vastuulle kotiin jättää? sitä siitä.

Miksei voi? Vauvalla on kaksi vanhempaa joista toinen on äiti ja toinen isä. Yhtä hyvin molemmat voivat hoitaa vauvaa, ja tekee ihan hyvää isällekin olla välillä kaksisteen vauvan kanssa...

Ajattelisin että mitähän tuostakin pidemmän päälle tulee, ei varmaan mitään hyvää, jotain on pielessä jos ei pienen vauvan äiti ymmärrä että elämä on vähän toisenlaista kun vauva on olemassa. Näin siis minä ajattelen .

en mäkään näe tossa mitään kummallista.. kuten jo sanottu, siinä se isä on yhtälailla vanhempi kuin äitikin, käyhän ne isätkin todella nopeasti vauvan syntymän jälkeen oluella!

MIKSEI???? Mitä ihmeen ihme naisia täällä kuvittelee ihmiset olevansa, kun luulee että ovat parempia hoitamaan lasta ku mies????

Miks täällä kerta toisensa jälkeen vähätellään miesten kykyä hoitaa lapsia??

Suoraan sanottuna (jos siis tiedän että on äiti niin pienelle) miettisin että eikö sitä nyt sen vertaa jaksa odottaa että muutaman kuukauden toipuu ja tutustuu lapseen?

Miksi ihmeessä ei voi jättää isän vastuulle? Mä en ainakaan tee mitään eroa lasten omien vanhempien välillä. Voi sitä maitoa lypsää, niin saapahan äidinmaitoakin jos se on se juttu.

Mä en ymmärrä niitä naisia ollenkaan, jotka ajattelee olevansa tärkeämpiä vanhempia kuin lapsen oma isä? Mitä ihmettä? Lapsella on kaksi vanhempaa ja se on ihan sama kumman kanssa lapsi. Sairasta, sanoisin, jos korottaa itsensä sellaiselle jalustalle, että ei voi lastaan jättää lapsen isälle. Hoh hoh.

En itse jaksais lähteä baariin tuossa vaiheessa, eikä olis motivaatiotakaan, mutta miksi mun pitäisi arvostella ketään niiden valinnoista. Eri asia, jos toinen roikkuu siellä pienen lapsen vanhempana jatkuvasti. Kyllä jotkut jaksaa saada iloa toisten ihmisten tuomitsemisesta.

Nii.. no meinasin saada tappelun aikaiseksi uutena vuotena kaverin kans, joka on raskaana, kun hänen oli pakko saada lasillinen viiniä...

Jokainen taaplaa tyylillään. Mulle se lasillinenkin olis liikaa. Ei tehnyt vaikeaa olla kokonaan ilman raskausaikana ja siihen päälle vielä imetystäkin 7kk.

Mut jos tämä pienen äidillä oli tarve tuulettua, niin se on hänen valintansa. Ihan varmasti seinät voivat alkaa kaatumaan päälle jo muutaman viikon kotona kykkimisen jälkeenkin. Parempi tuulettaa välillä kuin masentua kotona ja sairastua siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Suoraan sanottuna (jos siis tiedän että on äiti niin pienelle) miettisin että eikö sitä nyt sen vertaa jaksa odottaa että muutaman kuukauden toipuu ja tutustuu lapseen?

Ai jos esim. muutaman tunnin on poissa, ja vauva tuossa iässä vielä nukkuu varmaa koko ajan?

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:

MIKSEI???? Mitä ihmeen ihme naisia täällä kuvittelee ihmiset olevansa, kun luulee että ovat parempia hoitamaan lasta ku mies????

Miks täällä kerta toisensa jälkeen vähätellään miesten kykyä hoitaa lapsia??

niinpä!
enkä todellakaan mitään ajattelisi, siinäpä olkoon. onneksi ei pääni moisella vaivaudu. enkä itseäni ajattelisi tuon takia paremmaksi ihmiseksi.

Niin, siis mitä se nainen teki siellä baarissa? Seurasitko montako hän otti, vai ottiko ollenkaan? Vai oliko siellä vaan juomassa limua ja näkemässä kavereita?

Olisko tässä tapauksessa siis parempi, että naisella olis ollut bileet kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
Niin, siis mitä se nainen teki siellä baarissa? Seurasitko montako hän otti, vai ottiko ollenkaan? Vai oliko siellä vaan juomassa limua ja näkemässä kavereita?

Olisko tässä tapauksessa siis parempi, että naisella olis ollut bileet kotona?

Kun ei kunnon äiti-ihmisellä ole bileitä, eikä ne juo limua ( saati juota lapsille moista moskaa ) eikä ne nää kavereitaan kuin äiti-lapsi-kerhossa 2krt viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:

Ai jos esim. muutaman tunnin on poissa, ja vauva tuossa iässä vielä nukkuu varmaa koko ajan?

Olin mäkin tunnin poissa kun lapsi oli syntynyt - ostamassa lisää pientä vaatetta. Baariin jos on pakko päästä, jotain on pielessä ja pahasti mun mielestä. Isä kyllä voi hoitaa hyvin lasta ja isä kyllä pärjää, mutta mikä mättää äidillä jonka on päästävä baariin kolmen viikon päästä lapsen syntymästä? Alkoholiongelmia? Mielenterveysongelmia?

Yhteistyössä