mitä ajattelisit tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselen

Vieras
olet tuntenut miehen noin kuukauden ajan, seurustelette. näette usein ja mies on sinun luonasi paljon, öitäkin. sinä et ole käynyt kertaakaan hänen luonaan ja kun asiaa ehdotat, hän toteaa että siellä on niin sekaista, ei voi mennä. monena päivänä sama. alkaisiko hälytyskellosi soimaan? mitä ensimmäisenä tulee mieleen??

Että joku muukin voi olla yhtä laiska siivoaja kuin minä? Tälläkin hetkellä meillä on sellainen siivo, että kukaan vieras ei pääse kynnyksen yli tasan tarkkaan ennekuin saan siivottua!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Sillä on kotona vaimo ja lapsi/lapsia.

kaverit tietää minusta ja myös mm. facebookissa kertoo olevansa parisuhteessa mun kanssa. heitin miehen pihalle mun kotoa, kun kerran en pääse hänen kotiaan katsomaan niin sanoin ettei täällä asu! :D

mun miehen kans oli just noin, mut se oikeesti asui sotkuisessa, likaisessa poikamiesyksiössä ja sit lopulta ku se päästi mut kotiinsa ja oli siivonnut, niin mun mielestä siellä oli yhä aika likaista...onneksi tavat ovat muuttuneet ajan kanssa :) nyt naimisissa ollaan

Ei sen todellakaan tarvii aina sitä tarkoittaa,että varattu! Itsekin niin laiskana siivoojana tiedän, että inhottava kutsua kavereita tai vieraita, kun sekaista...joten älä nyt heti ala sitä pahinta ajattelemaan. Kyllä sen saa sit muullakin tavalla selville :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Ei sen todellakaan tarvii aina sitä tarkoittaa,että varattu! Itsekin niin laiskana siivoojana tiedän, että inhottava kutsua kavereita tai vieraita, kun sekaista...joten älä nyt heti ala sitä pahinta ajattelemaan. Kyllä sen saa sit muullakin tavalla selville :)

en mä jotenki uskokkaan että sillä siellä mitään naista on, kun mun kanssa niin avoimesti on ja aikaaki viettäny monta monta päivää ja yötä putkeen. että kyllä ois puhelin piippaillut jos joku sitä kotiin kaipais :D ihmettelen vain, mikä on niin hirveetä ettei voi kotiinsa päästää tyttöystävää?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en mä jotenki uskokkaan että sillä siellä mitään naista on, kun mun kanssa niin avoimesti on ja aikaaki viettäny monta monta päivää ja yötä putkeen. että kyllä ois puhelin piippaillut jos joku sitä kotiin kaipais :D ihmettelen vain, mikä on niin hirveetä ettei voi kotiinsa päästää tyttöystävää?

Usko pois; siellä on vaan jumalaton kaaos, että sitä hävettää eikä kehtaa näyttää sitä sulle näin suhteen alussa! ja millä ajalla se ois etes siivonnut, jos on aina sun luona ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Usko pois; siellä on vaan jumalaton kaaos, että sitä hävettää eikä kehtaa näyttää sitä sulle näin suhteen alussa! ja millä ajalla se ois etes siivonnut, jos on aina sun luona ;)

toikin on totta, on ollu aina töissä tai mun luona :) no, jospa hän soittelee kun sanoin että ilmoittaa kun voin tulla käymään :D :D toivottavasti en pilannu itse kaikkea tällä hermoilulla.....

tunnusti ettei hänellä oikeasti ole omaa asuntoa, vaan asuu isänsä kanssa.. vielä olen vihainen, että piti peitellä tommosta asiaa ja valehteli monta kertaa mutta kai on ymmärrettävää edes vähän kun eihän tuo nyt ylpeyden aihekkaan ole....

Yhteistyössä