V
vierailija
Vieras
Kun puoliso saa tietää pettämisestä lapsen kautta...hankala tilanne. Olemme olleet yhdessä 22v.,joista naimisissa 20v. Pettäjä olen minä, vaimo. Olen viestitellyt tutun miespuolisen kanssa, hänen puoleltaan viestit ovat olleet välillä seksuaalissävytteisiä, hän turhautunut parisuhteessaan. Olen välillä lähtenyt "leikkiin" mukaan, mutta välillä ottanut etäisyyttä ja lopettanutkin viestittelyn, koska en halua rikkoa omaa liittoani ja minulla huono omatunto. Jäin kiinni tästä vuosi sitten,kun teini-ikäinen tyttäreni oli nähnyt viestin ruudullani, lukenut niitä ja kertonut asiasta miehelleni. Asia unohdettiin. Minulla on näyttölukituskoodi puhelimessani ollut siitä lähtien. No,kerran suihkussa ollessani puhelin oli jäänyt sellaiseen tilaan (youtuben ollessa päällä), että lukitus ei ollut päällä. Tytär 17v oli ajatellut katsovansa että vieläkö vaihdan viestejä tämän ihmisen kanssa ja nähnyt viimeisimmän viestittelyn..Oli jopa ottanut kuvia viesteistä.Tilanne oli pari kk se, että tytär siskonsa kanssa kiristi minua milloin minkäkin asian yhteydessä että jos niin ja näin niin kerromme sinusta juttua..Ja eskaloitui nyt siihen, että tytär "lipsautti" riitamme yhteydessä isälleen asian. Nyt mykkäkoulu, mies uhkaa erolla ja näin siinä ilmeisesti valitettavasti käy. Että 20v avioliitto oli tässä. Toki olin jo viestittelyn lopettanut, mutta tämä tieto ei miehelleni riitä. Toki tämä ei tyttären syytä ole vaan minun, mutta vaikuttaa kyllä meidänkin väleihin. Miten selvitä tästä kriisistä?