mitä ajattelette kun (lapsen pukeutuminen erilaista kuin vanhemman)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetys???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetys???

Vieras
mitä ajattelette kun lapsi puetaan tyylikkäisiin merkkivaatteisiin oikeasti hyvällä maulla ja lapsen äiti käyttää aina vain tavallisia h&m peruspaitoja ja farkkuja?? ja rahasta ei ole kiinni ovat varakkaita eli ei mene viimeiset rahat lapsen vaatteisiin

No mielestäni HM:n tuotteet ovat ihan kivoja, mutta jos äiti on kovinkin rähjäsissä, rikkinäisissä, tunkkasissa, rumissa vaatteissa, niin toki voisin vähän ihmetellä, että jaahas lapseen panostetaan vain

Meillä lapsilla on sukulaisilta saatuja vaatteita todella paljon. On gantia ja vaikka mitä kallista. Itse pukeudun h&m:ään, koska ne on sopivan halpoja ja vaatekaappia voi päivittää siten useammin. Musta siinä ei ole mitään kummallista, toiset tykkää panostaa lastensa vaatteisiin enemmän, eivätkä sitten viitsi itselleen mitään erityisen kallista ostaa.

Toisaalta - jatkan hiukan tuota ekan vieraan vastaustani - missä se äiti pukeutuu noin? Mä olen töissä aina bisneslookissa, ja vapaalla, no, olen vapaalla. Mulla on useimmiten farkut, ja just joku peruspaita: tarkemmin kun mietin niin H&M:ää löytyy. Puistossa ja muualla sitten ulkoiluvaatteet. Mut esim kaupassa olen just noin.

Ja mitä ne on ne lapsen tyylikkäät merkkivaatteet?

Minä en oikeastaan edes ymmärrä tämän aloituksen pointtia.

Ynnä ihanko jengi käy kyttäämässä, mitä tuttujen lasten ja aikuisten vaatteiden merkkilapuissa lukee?! Miten se edes käytännössä onnistuu?

lapsi on siis vasta alle 1v ja käyttää burberryä, gant:ia, hilfigeriä, espritiä, disneytä, meandi:tä ym. ihmettelen vaan kun lapsi on oikeasti hyvällä maulla puettu vaatteet sopivat keskenään yhteen jne ja äiti itse on niin vaatimattoman näköinen vaikka varaa olisi että miksiköhän

[QUOTE="jepjep";23824307]Minä en oikeastaan edes ymmärrä tämän aloituksen pointtia.

Ynnä ihanko jengi käy kyttäämässä, mitä tuttujen lasten ja aikuisten vaatteiden merkkilapuissa lukee?! Miten se edes käytännössä onnistuu?[/QUOTE]

Niinpä, ja vastaus kysymykseen mitä ajattelen: ei kiinnosta paskan vertaa. tähän sopisi se kulunut lausahdus: hanki elämä, ap.

me ollaan tytön kanssa monesti eriparia... tyttö 6v kovin kiinnostunut muodista ja seuraa mitä isommilla on päällä. äiti taas tykkää rennosta, hiukka sporttityylistä. annan tytön pukeutua omalla tyylillään ja itse saa valita kaupasta vaatteita/asusteita.

lapsi on siis vasta alle 1v ja käyttää burberryä, gant:ia, hilfigeriä, espritiä, disneytä, meandi:tä ym. ihmettelen vaan kun lapsi on oikeasti hyvällä maulla puettu vaatteet sopivat keskenään yhteen jne ja äiti itse on niin vaatimattoman näköinen vaikka varaa olisi että miksiköhän

Mitä jos pohtisit jatkossa jotakin tähdellisempää? Oikeasti.

Oletko ajatellut, että ehkä tämän äidin maku on erilainen lasten- ja aikuistenvaatteiden suhteen?

Minä en kyllä ajattelisi mitään, ei minua kiinnosta miten joku tuntematon äiti pukeutuu tai pukee lapsensa. Kiinnitän vaatteisiin huomiota vain, jos jollain on jotain kivaa yllään tai vaikka lapsen yllä, mutta nuo merkkivaatteet eivät yleensä edes miellytä mun silmää.

Meillä on muuten päin vastoin: panostan enemmän omaan pukeutumiseeni, lapselle laitetaan päälle suunnilleen mitä kaapista sattuu käteen osumaan, lähinnä vähän katsotaan ettei värit riitele pahasti, ja painotetaan käytännöllisyyttä - että on mukavat päällä ja ettei lapselle tule vaatteissa kylmä tai kuuma.

Meillä on muuten päin vastoin: panostan enemmän omaan pukeutumiseeni, lapselle laitetaan päälle suunnilleen mitä kaapista sattuu käteen osumaan, lähinnä vähän katsotaan ettei värit riitele pahasti, ja painotetaan käytännöllisyyttä - että on mukavat päällä ja ettei lapselle tule vaatteissa kylmä tai kuuma.

Ompa aika tylyä, ei lapsi itse omaan pukeutumiseensa voi vaikuttaa. Miksi häntä ei siis voisi pukea kivasti?

Ompa aika tylyä, ei lapsi itse omaan pukeutumiseensa voi vaikuttaa. Miksi häntä ei siis voisi pukea kivasti?

Kaikille lapsi ei ole näyttelyesine tai olio jota voi pukea söpösti et kaikki niiq ihailis. Yleensä pienet lapset eivät välitä siltä miltä he näyttävät tai paljonko vaate maksoi, heille tärkeintä on se että vaatteet nimenomaan ovat MUKAVAT ja käytännölliset.

Minulla on itselläni niitä perushm-vaatteita, tykkään mustasta, ruskeasta ja harmaasta. Päällä onkin yleensä aina jotain tummaa ja "vaatimatonta", printtejä en tykkää päälleni laittaa. En tykkää itse koreilla vaatteilla, viihdyn niissä perusjutuissa parhaiten.

Lapsille sitten ostankin kirkkaita värejä ja printtejä. Ja myös kalliita vaatteita että h&m:ää. On osa omista vaatteistanikin kallita, mutta ne vaan sattuvat olemaan yksivärisiä ja ihan suht huomaamattomia.