Mitä ajattelet tälläisestä parisuhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noooh pakko myöntää, että meillä on tuollainen parisuhde. Suuttuessa käsketään painua helvettiin ja haukutaan kusipääksi jne... Mutta meille tämä on täysin ok. Nollasta sataan ja takas nollaan. Jos toinen olisi sellainen ja toinen ei, niin olisihan se ikävää siinä tapauksessa. Meillä tapellaan kunnolla, mutta yleensä leperrellään ja hymyillään.

Kerran sanoin noin Lapin erämaas matkakumppanille johon suutuin...olis voinu tulla hätä pöksyyn jos olis oikeasti lähteny. Olen tosi huono niittäin suunnistamaan...

Kyllä mekin saatetaa kiukuissaa päästellä tuollaista. Ollaa oltu yli kymmenen vuotta yhdes ja molemmat ymmärtää toisiaan. Temperamenttia riittää ja kiihdytää nollasta sataa myös täällä. Hyvin meillä menee ja rakastetaa myös täysillä. Ja tiedoksi, että lasten kuullen on siistimpää kielenkäyttöä ;)

Ei välttämättä kerro suhteen laadusta paljonkaan, mutta siinä olevista ihmisistä kyllä. Itse en puhuisi noin kenellekkään, eikä vastaavat sanat sovi mun miehenkään suuhun. Voin hyvin kuvitella, että ihmiset, jotka ylipäätään kiroilee paljon, voivat noin puhua ja siitä huolimatta suhde voi olla ihan hyvä ja toimiva. Voi se toki myös kertoa siitä, ettei kunniota puolisoaan paljonkaan (ei kuitenkaan mikään automaatio).

Riippuu ihan täysin ihmisistä ja parisuhteesta, joten ilman mitään taustatietoja ei kannata spekuloida.
Mun mies on samanlainen hönö ja jästipää, kun mä itsekin ja tykkään siitä, että kun riidellään, niin riidellään myös kunnolla. Kyllä mulle saa huutaa ja paiskoa ovia, kun tulee samalla sanottua kaikki mikä painaa/vituttaa/huolettaa. Ilma puhdistuu ja siitä on hyvä jatkaa. Joskus kunnolla suuttuneena saatan sanoa ukkelia kusipääksi tai käskeä sen painua vittuun, mutta pyydän kyllä aina jälkikäteen anteeksi. Tapansa kullakin, ei voi sanoa yhtä oikeaa tapaa.

Minäkin miettisin, että onko kunnioituksen puudetta?
Meilläkin riitellaan, korkealta ja kovaa, varsinkin mies on kovinkin temperamenttinen. Mutta ei vielä tän 14 yhteisen vuoden aikana ole tarvinnut toista nimitella tai helvettiin lähettää.....

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Meilläkin riitellaan, korkealta ja kovaa, varsinkin mies on kovinkin temperamenttinen. Mutta ei vielä tän 14 yhteisen vuoden aikana ole tarvinnut toista nimitella tai helvettiin lähettää.....

Juuri näin meilläkin.

26 vuotta on rakkautta riittänyt ja yksi tärkeä syy on juuri se, ettei mennä henkilökohtaiseen haukkumiseen riidoissa, vaan pysytään asiassa. Muuten kyllä kiroillaan.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Kuulostaa karmealta. Jos haistatellaan ja haukutaan niin kyllä se kertoo kunnioituksen puutteesta vaikka kuinka asian vääntäisi kiihkeäksi luonteeksi tai huumoriksi.
Ei olla kyllä koskaan haukuttu tai haistateltu toisillemme. En edes pystyisi. Pitäis olla todella painavat syyt.

no sehän on sitten ihan kuin meidän parisuhteesta puhuis :D meillä viljellään haista paskaa ihan huumorimielessä, joten ei todellakaan oteta moista länkytystä kovinkaan tosissaan. Yleensä meidän riidat on just laatua pienestä asiasta pieni suullinen kina, johon loppuun toinen viittaa kintaalla että mee vittuun ja yleensä naurahtaa, ja sit 5 minuutin päästä koko juttu on unohtunut.

Korkealta ja kovaa ei riidellä juuri koskaan.

Jaa. Mä olen elämäni aikana toivottanut aika monen painumaan helvettiin... tai oikeastaan useammin vittuun. Sillä hetkellä, kun jollekkin jotain noin kivasti toivotan, kyse on todellakin kunnioituksen puutteesta juuri sillä hetkellä ja jossakin tietyssä asiassa. Useimmiten ansaitusti. Ei niinkään siitä, ettenkö ihmistä kunnioittaisi ylipäätään.

Yhteistyössä