Mitä ajattelet naisesta joka....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammatti

Vieras

1. Valitsee alakseen metallialan ja opiskelee itsensä kyseisen alan insinööriksi ja tekee uransa noissa hommissa?

2. Valitsee alakseen roskakuskin ammatin ja ajaa roskia koko työuransa?

Ihan mielenkiinnosta kysyn sillä meillä on tuttavapiirissä tällaiset molemmat ja aina aiheuttavat niin kovin ihmettelyä. Muka liian miehiset alat :)

Hän pitää siitä työstä.

siskoni luki vähän aikaa sitten rekkakuskiksi ja nyt pääsi linja-autonkuljettajan hommiin.Minusta ei tähän olisi, en sentään NIIN paljoa ajamisesta pidä.

mun piti ajaa kuorma-autokortti samal ku hlö-autokortti mut olin viimisilläni raskaana ni en sit ajanutkaan mut siis oon aina halunnu kuorma-autokortin koska mun isä ja veli ajaa molemmat kuorma-autoo ja mä haluisin ajaa kans koska se on mun mielestä hienoo..

Kyllä sitä ihmettelyä on kuullut itsekin. Varsinkin vanhemmilta mieshenkilöiltä, mutta ammattejahan ne kaikki vaan on ja kukin tekee sitä mikä tuntuu parhaimmalta juuri itselleen.

no onhan noi miehiset alat, mut mitäpä siitä. Eka vaihtoehtohan on oikein järkevästi elämänsä järjestänyt.
Ja toinenkin siinä mielessä, että roskakuskin homma on nykyään aika "siistiä" kuitenkin. Astiat on miltei kaikki pyörillä kulkevia, mikä helpottaa niiden siirtelyä, vaikka painavia varmaan ovatkin. Työajat aika ns. "normaaleja", jos vertaa yleisesti ajohommiin. Ja palkkakin varmaan ihan ok.

en juuri mitään erityistä ajattele... itse olen varsin miehisellä alalla.. meidän osastossa on huikeat 2 naista :D
joillekkin se on "ongelma", mutta onneksi muiden "ongelmista" ei tarvitse välittää :D :D

Yhteistyössä