Mitä ajattelet naisesta joka päivittää fb:ssa koko ajan miehestään ja lähettelee sille viestejä ja sydämiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Mitä ajattelet naisesta joka päivittää koko ajan miehestään ja lähettelee sille viestejä fb:ssa, sekä kulkee kaiken aikaa sörmuksia kaikissa käsissään?

Mitä ajattelisit naisesta joka kyselee internetpalstalla mitä joku muu ajattelisi siitä mitä joku muu tekee jossain saatanan facebookissa?

Tyhjäpää bimbo jolla ei ole mitään omaa elämää.

Vähän yksinkertaisena pidän sellaisia henkilöitä joiden pitää kokoajan jotain omalle puoliskolleen informoida kera sydänten naamakirjan kautta. Ne on pahimpia jotka tekevät sitä keskellä päivääkin, niitä pidän yksinkertaisina ja työttöminä. Eihän rakkauden tunnustamisessa mittään pahhaa oo, mutta tartteeko se tehdä naamakirjan kautta, miksi kaikki täytyy olla julkista.

Miettisin varmaan, että tottahan sitä ehtii päivittää ja lähetellä sydämiä, kun on niin paljon käsiä. Ja jos mulla olisi useita käsiä, varmaan itsekin korostaisin sitä pitämällä paljon sormuksia kaikissa niissä.

[QUOTE="aloittaja";26345533]Mitä ajattelet naisesta joka päivittää koko ajan miehestään ja lähettelee sille viestejä fb:ssa, sekä kulkee kaiken aikaa sörmuksia kaikissa käsissään?[/QUOTE]

Omg :laugh:

[QUOTE="vieras";26345801]Miettisin varmaan, että tottahan sitä ehtii päivittää ja lähetellä sydämiä, kun on niin paljon käsiä. Ja jos mulla olisi useita käsiä, varmaan itsekin korostaisin sitä pitämällä paljon sormuksia kaikissa niissä.[/QUOTE]

Totta tämäkin.

Ajattelisin, ettei nainen saa tarpeeksi mieheltään huomiota. Tai että nainen on epävarma itsestään ja suhteesta, haluaa merkata "reviiriään" mahdollisilta muilta naisilta.

Yhden kuuluisan kolmoismurhaajan vaimokkeet toimivat just noin. Siinä on varmaan osittain sitä reviirinpuolustusta, kun aika monet naiset vastaavasti laittavat vonkausviestajä miehen seinälle...

Joo mulla ei ole omaa elämää, että ei tarvitse siitä alkaa kuittailla tähän ketjuun

Mä ajattelen, että se on jotenkin epävarma niiden suhteesta ja haluaa tehdä muillekin selväksi, että tämä mies muuten on minun. Ja mietin mielessäni, että miksi ei voi sanoa ääneen kotona jos asuvat kuitenkin saman katon alla jne. Mitä lisäarvoa se satapäinen yleisö niille sanoille tekee?

Jos mies taas samaan tahtiin laittaa rakkauden tunnustuksia naisensa seinälle, niin sitten aattelen vaan, että ne molemmat on seonneet toisistaan :D Tai että ne asuu eri kaupungeissa tai jotain.

Oma lukunsa on muuten ne naiset, jotka käy miehen seinällä vastailemassa miehelle esitettyihin kysymyksiin :D Sekin on musta vähän outoa..

mun mielestä ne on noloja jotka käy julkista keskustelua tai lähettää rakkaudentunnustuksia jonkun FB:n kautta. pidän niitä jopa hieman tyhmäinä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä