Mitä ajattelet naisesta, joka elää lasten elatusmaksuilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Mä tunnen pari naista, joilla on useita lapsia eri isiltä. Esimerkiksi tällä toisella on yhteensä 7 lasta. Hän ei ole koskaan tehnyt töitä. Kaikilla lapsilla on eri isät. Mun mielestä tällanen jo käytännössä elättää itsensä lasten elatusmaksuilla, kun valitsee isiksikin vaan hyvätuloisia. Mä en kyllä tajua sitäkään, että miten jotkut äijät on niin höynäytettävissä. Viimesin uhri oli ison maalaistalon aikamiespoika....Mulle tulee vaan sellanen olo, että lapset on tollasille äideille pelkkiä välineitä samoin kuin niiden lasten isätkin. Oonko mä ainut, joka tuntee tämmösiä tapauksia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Minusta 7 lasta kuulostaa työmaalta, vaikka kokemusta ei ole (eikä tule). :whistle:

No kuka sitten sanoo, että ne olis kamalan hyvin hoidettuja???

Kyllä sä oot sitten ilkeämielinen! Käytä toi energias jotenkin rakentavammalla tavalla!

Se nyt vaan tuli tossa mieleen. Ehkä mä sit olen liian tuomitseva, mutten kuitenkaan pidä ihan normaalina tollasta touhua. Etenkin kun olin kerran yksillä syntymäpäivillä, jossa sama nainen yritti iskeä mun miehen ja pyyteli puhelinnumeroa. Vaikka näki, kun oli meillä pieni vauva. Ja sen oma mies oli vielä kuvioissa mukana silloin. Musta oli jotenkin tosi häikäilemätön ihminen. Mut kaipa mä sit olen vaan niin julma ja ton ihmisen käytön on sit ihan ok.

Yhteistyössä