Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 vieras kirjoitti:jolla on tummat hiukset ja vaaleita raitoja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:34 Pix kirjoitti:Varmaan, että kivaa, poikapissis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:32 merenneitonen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 vieras kirjoitti:jolla on tummat hiukset ja vaaleita raitoja?![]()
Hymistelisin huvittuneena.
Musta on naismaista jos mies värjää hiuksiaan.![]()
Smantien voisi sitten käytää ryppyvoiteita, silmänalusvoiteita ja miesten puuteria...
Mua niin naurattaa kun nykyajan nuoret miehet on NIIN tietoisia ulkonäöstään ja pyörii peilin edessä!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:03 Micosa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:32 merenneitonen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 vieras kirjoitti:jolla on tummat hiukset ja vaaleita raitoja?![]()
Smantien voisi sitten käytää ryppyvoiteita, silmänalusvoiteita ja miesten puuteria...
Mua niin naurattaa kun nykyajan nuoret miehet on NIIN tietoisia ulkonäöstään ja pyörii peilin edessä!!![]()
Kyllä mieheille on kauan ollut jo ryppyvoiteet jne.
Ei mikään uusi juttu.
Se onko huvittavan näköistä värjätty tukka miehellä on ihan siitä riippuvainen miten se on värjätty.
Jos 70v yrittää näyttää 30v onhan se hauskasen näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:11 merenneitonen kirjoitti:Niin on, ja se ON huvittavaa. =)
Ei normaali-iho kaipaa kosteutusta, jos sitä pestään pelkällä vedellä.
Eri asia on tietysti se, jos on erityisiho, atopiaa tms joka vaatii erikoishuomiota.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:32 merenneitonen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 vieras kirjoitti:jolla on tummat hiukset ja vaaleita raitoja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:39 ChiChi kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:34 Pix kirjoitti:Varmaan, että kivaa, poikapissis![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 kuulkaas kirjoitti:mikäs yksinoikeus se vain naisilla on hoitaa itseään. kyllä mies voi käyttää mun puolesta vaikka mitä ryppyvoiteita. tai värjätä hiuksiaan. miks se aina mielletään vaan naisten yksinoikeudeksi. ja tosimies on siisti eikä haise, ja voi käyttää vaikka vaaleenpunaisia paitoja. koruja käyttää hillitysti. oliskos se parempi se miestyyppi joka ei peseydy on erestä keltanen ja takaa ruskee. ja hampaat mustat tyngät?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 kuulkaas kirjoitti:mikäs yksinoikeus se vain naisilla on hoitaa itseään. kyllä mies voi käyttää mun puolesta vaikka mitä ryppyvoiteita. tai värjätä hiuksiaan. miks se aina mielletään vaan naisten yksinoikeudeksi. ja tosimies on siisti eikä haise, ja voi käyttää vaikka vaaleenpunaisia paitoja. koruja käyttää hillitysti. oliskos se parempi se miestyyppi joka ei peseydy on erestä keltanen ja takaa ruskee. ja hampaat mustat tyngät?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:14 PahaSilmä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:11 merenneitonen kirjoitti:Niin on, ja se ON huvittavaa. =)
Ei normaali-iho kaipaa kosteutusta, jos sitä pestään pelkällä vedellä.
Eri asia on tietysti se, jos on erityisiho, atopiaa tms joka vaatii erikoishuomiota.
Puppua. kyllä normaali iho tarvitsee rasvausta. Tietty semmoset, kellä on itellä hirveen rasvanen iho, ei tajuu, ettei muilla välttis ookkaan.