Mitä ajattelet miehestä joka katsoo salkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi hyvänen aika sentään! Ettekö te ole ennen nähneet miestä, joka katsoo salkkareita? Itse olen katsonut salkkareita alusta alkaen ja kun olin armeijassa, niin varmaan komppanian kaikki miehet olivat vapaa-ajalla katsomassa salkkareita komppanian TV:stä.

[QUOTE="vieras";23560049]No voi hyvänen aika sentään! Ettekö te ole ennen nähneet miestä, joka katsoo salkkareita? Itse olen katsonut salkkareita alusta alkaen ja kun olin armeijassa, niin varmaan komppanian kaikki miehet olivat vapaa-ajalla katsomassa salkkareita komppanian TV:stä.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Viihdettä se on siinä missä moni muukin, miks ei sitä miehetkin vois katsoa? Pitäskö niiden miesnäyttelijöidenkin jotenkin hävetä että näyttelee salkkareissa?

[QUOTE="Kenguru";23560114] Pitäskö niiden miesnäyttelijöidenkin jotenkin hävetä että näyttelee salkkareissa?[/QUOTE]

Oikeestaan pitäs.
Samoin toimittajan joka on töissä jossain seiskapäivässä ja kyttää salakuvia jossain syreenipuskassa. Miettiiköhän semmonen toimittaja koskaan, että meniköhän koulut vähän hukkaan.

[QUOTE="höh";23560856]Oikeestaan pitäs.
Samoin toimittajan joka on töissä jossain seiskapäivässä ja kyttää salakuvia jossain syreenipuskassa. Miettiiköhän semmonen toimittaja koskaan, että meniköhän koulut vähän hukkaan.[/QUOTE]

Mut, eiks toi päde sitten sekä nais- että miestoimittajiin, samaten sekä nais- että miesnäyttelijöihin. Mun pointti on, että ei noi oo yhtään sen hävettävempiä miehille kuin naisillekkaan. En mäkään kyllä 7pv:n toimittajien työtä ihannoi (itikset menee samaan kastiin).

[QUOTE="Kenguru";23560900]Mut, eiks toi päde sitten sekä nais- että miestoimittajiin, samaten sekä nais- että miesnäyttelijöihin. Mun pointti on, että ei noi oo yhtään sen hävettävempiä miehille kuin naisillekkaan. En mäkään kyllä 7pv:n toimittajien työtä ihannoi (itikset menee samaan kastiin).[/QUOTE]

Joo kyllä niiden naistenkin pitäis hävetä. Tuossa vaan kysyttiin miehistä.