Mitä aiotte tehdä huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kotiäiti"

Vieras
Mitä meinaatte tehdä huomenna itsenäisyyspäivänä? Ois kiva mennä kunnolla ulkoilemaan, eväät ja kaikki, mut ainakin tänne pk-seudulle on luvattu surkeeta säätä. Flamingo on varmaan aivan tupaten täynnä, samoin Hoplopit ja Huimala, eli ei kiitos sinne. Kaupungin uimahallit on kiinni. Mitä me keksittäis??

Piti mennä mun porukoilleni ja järkätä siel illallinen ym. no mun flunssa paheni sille asteelle (ei lähe edes ääntä), että se siitä sitten :(

Joten lojun vissiin sohvalla ja tuijotan tv:tä, isompi lapsi menee ilotulitukseen illalla ja muuten si varmaan käy ulkona ja pelaillaan pelejä... Blah.

Nukutaan ensin pitkään. Sitten lähden itse salille ja uimaan, mies jäänee nukkumaan vielä. :D Kunhan kotiudun, alan valmistella päivällistä, koska jotain pitää laittaa jääkaappiin jo maustumaan ajoissa.

Iltapäivästä varmaankin vain oleskellaan. Pelaillaan, katsellaan telkkaria, luetaan kirjoja. Mies tekee varmaan vähän töitä koneella. Alkuillasta sitten syödään pitkän kaavan pikkujouluateria.

Sitten katsellaan Linnan juhlia jonkun aikaa ja nautitaan juustoista ja viinistä.

Meille tulee huomenna suku päivälliselle, joten mun päiväni menee ruuanlaitossa ja ilta juhliessa.

Löytyiskö Suomenlinnasta tai Seurasaaresta paikkoja pikinikille, jossa ei olisi ihan sateen armoilla?

Mie oon poijan kanssa kaksin. Nukutaan niin pitkään kun haluttaa, ulkoillaan ja illalla herkkuja mekkoja arvostellessa. Lupasin tehdä sitä ruokaa mitä muksu haluaa joten mitään hienoa ateriaa ei oo tiedossa. Vähän sellanen päivä että lapsi määrää ja saa ekstra huomiota.

Varmaan nukutaan pitkään, siivoilen, tehdään miehen kanssa ruokaa yhessä ja katsotaan
telkkaria tai elokuvia, otetaan rennosti. :)

Yhteistyössä