Mitä aiot ostaa hulluilta päiviltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä harkitsen muurlan mummolasarjaa. Musta se olis hauska lisä, kun nykyään asutaan miehen entisessä mummolassa. Mut meillä kyl noita on astioita olis ihan riittämiin :D

On muuten ihan väärin että aina kotiäidit ja muut kotilusmut saa noissa tarjouksissa ne hyvät palat ja me työssäkäyvät sitten mennään rääppeille, eikä mitää enää ole jäljellä.

Väääääärin.

[QUOTE="vieras";28315896]On muuten ihan väärin että aina kotiäidit ja muut kotilusmut saa noissa tarjouksissa ne hyvät palat ja me työssäkäyvät sitten mennään rääppeille, eikä mitää enää ole jäljellä.

Väääääärin.[/QUOTE]

Käy salaa työajalla :) Niin minä tein kun olin töissä...

[QUOTE="vieras";28315920]Harmittaako kun jotkut osaa shopata fiksusti, jopa hulluillapäivillä?[/QUOTE]

ai harmittaako ? hahaa :)
mun shoppailut hoituu alkossa ja s-marketissa.

[QUOTE="vieras";28315896]On muuten ihan väärin että aina kotiäidit ja muut kotilusmut saa noissa tarjouksissa ne hyvät palat ja me työssäkäyvät sitten mennään rääppeille, eikä mitää enää ole jäljellä.

Väääääärin.[/QUOTE]

minulla on liukuva työaika, aamulla liukuma 07.00-9.30 eli hyvin ehtii hulluille päiville ennen töitä :)

• Tykkää
Reactions: Tuhkimo81
[QUOTE="vieras";28315934]minulla on liukuva työaika, aamulla liukuma 07.00-9.30 eli hyvin ehtii hulluille päiville ennen töitä :)[/QUOTE]

Myös kolmivuorotyö auttaa, joskus osuu vapaa päiväkin sopivasti ;)
Nyt hoitovapaalla ja itse suuntaan tavarataloon ihan yksikseni. Lapsille vaatteita ja kuopukselle kengät hakusessa. Itselle ehkä jotain vaatetta, jos tuntuu siltä. Myös siitä muumitarjottimest haaveilen.

[QUOTE="vieras";28315920]Harmittaako kun jotkut osaa shopata fiksusti, jopa hulluillapäivillä?[/QUOTE]

Ei se shoppaaminen sinällään mutta sitä tungosta ei kestä. Paree olla menemättä sitten.

Yhteistyössä