Ä
äitee
Vieras
Mitä teidän 5v lapset osaa, tarkoitan tätä kouluvalmiutta..eli siis osaako piirtää,värittää,kirjoittaa,lukea,aakkoset, alkukirjaimet sanoista jne..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Mietin että onko riittävät taidot halussa.. Poika osaa: laskea numerot tuhanteen,yhteen ja vähennyslaskut on hanskassa,kirjaimet tunnistaa ja osaa kirjoittaa, osaa kirjoittaa lyhyitä sanoja itsenäisesti, värittää hyvin ei mene reunojen yli, olikohan siinä tärkeimmät..kun meillä ei ole vertailukohteita lähipiirissä niin ajattelin täällä kysyä että mitä 5v yleensä osaa että onko meillä tosiaan jotain hätiä tuon pojan kanssa oppimisten kannalta..
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en oikein enää ymmärrä tätä maailmaa... Pitääkö siis ennen kouluunmenoa osata jo lukea ja laskea???? Miksi ihmeessä? Silloin kun itse olen mennyt ekalle luokalle, ei kukaan vielä osannut lukea. Itsekin osasin vain aakkoset. mutta silti opin lukemaan ekalla luokalla jo ennen joulua. Eli pitääkö tässä alkaa pitämään lapsille päivisin koulua että oppivat lukemaan ennen koulua...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä en oikein enää ymmärrä tätä maailmaa... Pitääkö siis ennen kouluunmenoa osata jo lukea ja laskea???? Miksi ihmeessä? Silloin kun itse olen mennyt ekalle luokalle, ei kukaan vielä osannut lukea. Itsekin osasin vain aakkoset. mutta silti opin lukemaan ekalla luokalla jo ennen joulua. Eli pitääkö tässä alkaa pitämään lapsille päivisin koulua että oppivat lukemaan ennen koulua...