Mitä 30-v lahjaksi omalle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Mitä ehdottaisitte?
Mitä itse olette ostaneet jos näitä tasakymmeniä teillä jo vietetty?

Muina synttäreinä olen ostanut mm. vaatetta tai dvd-elokuvia, joten vähän jotain specialimpaa haluaisin keksiä, mutta pää on ihan tyhjä ideoista! :/
Auttakee?

Lukiko siinä laatassa jotain..? Nimi tms?
Jotain korua olen iteki miettinyt, mutta toistaiseksi jääny todella miettimisen asteelle; nyt miehellä kun ei ole ku vihkisormus vaan, että osaisko tuo sitte korua käyttää..?

Mä ostin mun ikomalle häjylle helavyön ja puukot :) Toinen vaihtoehto oli PS2, mutta sen se sai äidiltään. Meillä ei yleensä todellakaan osteta noin kalliita lahjoja taloudellisesta tilanteesta johtuen, mutta mä säästin puoli vuotta rahaa saadakseni ton helavyön hankittua. Ja mieleinen tuntui olevan.

Onko miehelläsi jotain harrastusta?

Kunnollinen retkeilypuukko kaiverrettuna? Lahjakortti johonkin erikoisliikkeeseen? Lehden vuosikerta?

Itse ostin kellon.

Muita hyviä vois olla mielestäni esim. jos tupakoi niin joku oikein hieno zippo, tai miksei oikein personoitu taskumatti jos on sen oloinen kaveri että arvostaa moista.
Mun mies ei polta, mutta isäni oli innoissaan hienosta ziposta jonka sai 50 v päivillä.

Sit tietty on näitä krakojen tilalla käytettäviä "korujuttuja", mitä ne nyt on nimeltään...

Kalvosinnapit/solmineula?

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Lukiko siinä laatassa jotain..? Nimi tms?
Jotain korua olen iteki miettinyt, mutta toistaiseksi jääny todella miettimisen asteelle; nyt miehellä kun ei ole ku vihkisormus vaan, että osaisko tuo sitte korua käyttää..?

Joo, etupuolella on nimi ja takana on syntymäpäivä. Meillä oli tuo koru mieleinen ja ollut ihan jatkuvasti käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja MT:
Muita hyviä vois olla mielestäni esim. jos tupakoi niin joku oikein hieno zippo, tai miksei oikein personoitu taskumatti jos on sen oloinen kaveri että arvostaa moista.

zippoa mietin myös, kun tupakoi joo, mutta siitäkin mietin, että onko se enää tuon ikäiselle niin siisti, kun jollekin "teinille" jonka pitää päästä esittelemään kavereille että kattokaa mikä mulla on, ja taas sit just 50v jolle se on hyvä siksi että se on niin tyylikäs! 30v tuntuu siis vähän "väliinputoajalta", u know? =)

Lapset jää kotiin hoitoon, varaan meille hotellihuoneen jossa odottaa sampanjat herkut ja minä tietenkin seksikkäissä alusvaatteissa. Iltaan kuuluu myös että mennään ravintolaan syömään ja nauttimaan ja käydään muutaman ystävän kanssa baarissa tanssimassa. Seuraavana päivänä tulee lähimpiä sukulaisia kahvittelemaan meille. Miehellä on jo "kaikkea" niin järjestän tällaista.

Yhteistyössä