Mitä 1- vuotiaalle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä antaisitte joululahjaksi 1- vuotiaalle, joka on perheen neljäs lapsi? Kun sisaruksia on jo noin monta, lelujakin löytyy jo ennestään aika paljon ja esim. dubloja ja junarataa on jo isot laatikolliset. En haluaisi pelkkiä vaatteita antaa, vaan jotain leluja. Mutta mitä?

Pinottavat purkit, ääntelevä luukkukirja, nuppipalapeli, palikkalaatikko, vedettävä lelu tai vedettävä puhelin, vauvapulkka, lumilapio, pikkuinen puinen harja/ rikkalapiosetti, nätit pussilakanat, hakka, jos on tyttö niin my little pony puhuva iso poni...

Brion puiset lelut on ihania. Ne perässä vedettävät tai vaikka se pelle-lelu. Tai joku satukirja. Meidän tyttö sai just 1v- lahjaksi tammen suuren satukirjan ja se on tosi ihana. Eihän tyttö sitä vielä ymmärrä, mutta myöhemmin sitten. Toki ton ikäiset tykkää kaikesta mikä pitää ääntä. Eikö vuoden lelu ollutkin joku kännykkä, josta saa kaikkia kivoja ääniä. Tai nuppipalapelejä.

Eero Aarnion Puppy tai Facemaker- palikat. Mä olen myös miettinyt tätä nyt kolmatta odottaessa, että mitä enää keksii lahjaksi kun kahdelle ensimmäiselle on jo ostettu lähes kaikki. Vai ollaanko me vain poikkeus?

Tuo muumiruokailusarja vois olla hyvä idea, vaikkei lelu olekaan. Nuppipalapelejä, Brion leluja ja leikkiastioita löytyy jo ennestään. Puppykin jo löytyy :) Onhan tämä hankalaa kun kolmelle ensimmäiselle on hankittu kaikkea tai ovat saaneet joulu- tai synttärilahjaksi. Tälle neljännelle ei esim. Vauvaleluja ostettu ollenkaan, isompien jäljiltä kun löytyi niin valtava määrä erilaisia.

[QUOTE="A p";27562134]Mikä tää on? Tavallinen hakka meillä on, mutta onko tää siis joku muu?[/QUOTE]

Googleta
Yllätyshakka on perinteikkään vuonna 1957 esitellyn hakan uusi versio. Olethan valmis yllättymään? Napauta tappia vasaralla ja toinen tappi pompahtaa ylös. Tämä on syyn ja seurauksen leikkiä parhaimmillaan. Silmän ja käden yhteistyö kehittyy leikkien vasaralla naputellen. Lev. 14,5cm kork. 7,5 cm Syv. 8,4 cm. Ikäsuositus: +2v.

Jos tilaa löytyy, niin tulee mielen myös sellainen iso nalle. Kun itse olin pieni, vanhempani ostivat mulle ja siskoilleni jokaiselle 1-v -lahjaksi jättinallen joka on nykyään meidän neidin huoneessa :)

Sellaisia n.metrin mittaisia nalleja...

Yllätyshakka kuulostaa kivalta, kiitos, täytyy tutustua tarkemmin.

Ei kiitos isoja nalleja meille. Yksi löytyy ja se on vain koko ajan tiellä eikä kukaan leiki sillä.

Uusimmat

Yhteistyössä