Mitä 1.5v pojan joulukalenteriin yllätystä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulu tulee :O)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulu tulee :O)

Vieras
Meillä tapana sellaiseen isompaan joulusukkaan laittaa joka joulukuun päivä pikku ylläri.
Isommille muksuille on vaikka mitä jo tuolla jemmassa mutta mitäs 1,5v pojan sukkaan???

Kun varmasti kun näkee isompien sisarusten katsovan omaansa niin hällekkin haluan oman laittaa.

Mietin vain mitä keksisin ylläriksi...
Kun karkkia yms ei, tarroja yms sellaista kyllä...Sukka sen verran iso et lelujakin mutta mitä....Jotain kirjoja,sukkia jo löytyy mutta mitä muuta pientä "tähdellistä" voisin ajatella...???

Joten vinkkejä kaipaan!!!

Myös joulukoristeet on kivoja: kartonkitonttuja, kuusenpalloja, koristelunauhaa, jolla lapsi voi sitten koristella. Pieniä kuvakirjoja, omena, duploja, kynttilä jonka yhdessä voi sytyttää, kiiltokuva, värikynät, pieni piirustusvihko, brion puinen juna jne.

Meillä laitetaan pienemmille aina yleensä jotain tarpeellista. Tänä vuonna ajattelin ostaa leluiksi vain yhden legopaketin ja jakaa siitä useammalle päivälle. Muuten sitten tulee löytymään tarroja, rusinakoppia, piparinleivontapäivänä piparimuotteja, askartelupäivänä jouluisia askartelutarvikkeita, värityskirja, satukirja, puuttuvia vaatekappaleita jne.

Alkuperäinen kirjoittaja tättishäärä:
Meillä laitetaan pienemmille aina yleensä jotain tarpeellista. Tänä vuonna ajattelin ostaa leluiksi vain yhden legopaketin ja jakaa siitä useammalle päivälle. Muuten sitten tulee löytymään tarroja, rusinakoppia, piparinleivontapäivänä piparimuotteja, askartelupäivänä jouluisia askartelutarvikkeita, värityskirja, satukirja, puuttuvia vaatekappaleita jne.

Mä olen näissä tunnelmissa kanssa. Mä en osta halpoja krääsäleluja periaatteesta, niistä yleensä ei ole mihinkään. Joten mielummin sitten kerään jotain sarjaa (meillä juuri legot, junarata ja little peoplet). Lisänä voin ostaa niin 1.90e pikkukirjoja, tarroja ja suklaata. Tosin ei tuo tule hirvittävän halvaksi.

Hyvä idea on tosiaan vinkki päivän "kohokohdasta" kuten esim piparien leipominen. Ryöstän tän idean meille ;)

Yhteistyössä