MISTRALIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MITEN TEILLÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MITEN TEILLÄ

Vieras
Te joilla on teutonian mistralit, miten olette käyttäneet niitä sen jälkeen kun olette poistaneet kovikkeet pehmeästä kopasta ? ja minkä ikäisenä olette poistaneet kovikkeet ?

Meillä oli Teutonian Mistralit ja käytettiin pehmeätä koppaa kovikkeiden kanssa muistaakseni n.puoli vuotiaaks ja sit poistettiin koko koppa ja alettiin käyttää niitä rattaina jalkapeitteen kanssa...

Me ei käytetty ollenkaan sitä lämpöpussia,mut voishan sitä varmasti pakkasilla käyttää rattaiden sisällä jotenki.
Lapsi oli puolivuotias syksyllä,jolloin ei ollu viel kovin kylmää.Ni tarkeni pelkällä jalkapeitteellä istua rattaissa ja makuupussi siinä alla...l

Olin tyytyväinen Mistraleihin vaunuina.Työntöaisan kääntö oli kätevä bussilla liikuttaessa ja jos aurinko häikäsi vauvaa silmiin tai tuuli naamaan. Mistralit kulki maastossa kuin maastossa ketterästi.
Varmasti muutkin vaunut hyviä,mut oltiiin tyytyväisiä noihin.

Mä olen kanssa ollut tosi tyytyväinen Mistraleihin, sopivan pienet ja ketterät, silti tukevat, mahtuvat hyvin autoon, kasaaminen helppoa. Pehmeä kantokoppa lämmin ja hyvä kantaa, ja jo em. heittoaisa on kätevä. Oikeestaan ainut miinuspuoli on pieni tavarakori, mutta koska me asutaan hissittömässä talossa en joka tapauksessa saa kopan lisäksi paljoa tavaraa kerralla raahattua niin meillä se ei haittaa.

Samaa mieltä kuin edelliset. Hyvät vaunut, suosittelen. Lisäksi pehemä koppa on tilava. Tavarakori on varmaan siksi, tehty noin pienekis, ettei tule kiusausat vahingoittaa vaunun runkoja kuljettamalla kauppakasseja.

Miinus puoli oli Teutonian oma sadesuoja, mutta ostin halvan Brion suojan.

Yhteistyössä