mistäs teillä aamupala pöydässä tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen lapsen kotiäiti

Vieras
Meillä oli kahvia, kaakaota, maitoa.
Oli sämpylöitä, piimälimppua, paahtoleipää.
Oli oivariinia, juustoa, kinkkua, kurkkua.
Sekä oli muroja.

Isommat lapset oli ottaneet muroja. Mie heräsin kiukuttelevan eskarilaisen kanssa myöhemmin ja sain sen syömään yhden paahtoleivän palasen ennen kuin lähettiin eskariin...

Itse syön grahamlihapiirakkaa ja kahvia ... epäterveellistä, taas :/

Lapsi meni hoitoon, syö siellä, kun tykkää makoilla viime tinkaan saakka. Mutta meillä vanhemmilla oli luomujälkiuunileipää, kinkkua, voita, tuorekurkkua ja tomaattia, jogurttia, kahvia.

-mies on juonut pelkän kahvin aamulla
-koululainen söi sämpylästä puolikkaan ja yhden jugurtin
-eskarilaiselle laitoin kaurapuuroa kanelilla&sokerilla, sämpylän puolikkaan kurkulla ja maitoa
-2v söi muuten saman kun ^ mutta kaneli&sokerin tilalla oli hedelmäsosetta
-1v söi myös kaurapuuroa hedelmäsoseella
-itse olen juonut pari kuppia kahvia ja sämpylän broitsun leikkeleillä

Me syötiin kaurapuuroa mustikkasopalla sekä paahtoleipää päällystettynä ingmariinillä, kananmunalla, juustolla, salaatilla ja tomaatilla. Juomaksi maitoa ja kahvia ne, jotka sitä yleensä juovat.

1v. söi kaurapuuroa hedelmäsoseella ja palasen ruisleipää, joka oli voideltu Oivariinilla.
3v. söi talkkunapuuroa Oivariini-silmällä, ruisleivän voideltuna Oivariinilla ja joi maitoa ja mehua.
Itse söin kans talkkunaa Oivariinilla, ruisleivän Jahti-makkaralla sekä kiivi-hedelmän jälkiruuaksi. :P

Koululaisista ja miehestä en tiiä, hoitavat itse itsensä. Mies oli tarjonnu pienille kaura-
suklaata, eli kaurahiutaleita, kaakaojauhetta ja maitoa. Ite söin kaurapuikulan maksamak-
karalla, juustolla ja kurkulla huudellen sen alas milläs muulla kuin kahvilla.