mistäs sitä nyt tietää onko tää sikainfluenssaa vai joku tavis flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1v on ollut nyt 2 päivää kovassa kuumeessa. aamulla oli 40,5 lämpöä ja päivänaikana pidellyt 39,5.
lääkkeellä kyllä laskee.
vähän on nuhaa.
huomenna jos lämpöä on vielä niin pitää varmaan soittaa lääkäriin,kun on niin pieni potilas.
muut perheestä ei ole vielä ainakaan kipeenä.

ei varmaan mistään. mulle äsken kun soitin meidän kuumepotilaasta terveysneuvontaan niin sanoi että niitä ei kerkee testaa kun sairastuneita on jo niin paljon. vain jos menee huonovointiseksi ja kuume ei laske lääkkeillä niin pitäis mennä lääkäriin. ja silloinkin eka soittaa niin osaavat ohjata sinne influ-puolelle. täällä se on ainakin laakson influenssaterveysasema.

Ei oo sikaa, tota on liikkeellä, kurkkukipua kuumeella, menee ohi 3-4 päivässä. Mut yhteys lääkäriin jos kuume alkaa kestää, mä oon yleensä ottanut lääkäriin yhteyttä neljäntenä päivänä ja voi ottaa yhteyttä herkemmin, kun on noin pienestä kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Ei oo sikaa, tota on liikkeellä, kurkkukipua kuumeella, menee ohi 3-4 päivässä. Mut yhteys lääkäriin jos kuume alkaa kestää, mä oon yleensä ottanut lääkäriin yhteyttä neljäntenä päivänä ja voi ottaa yhteyttä herkemmin, kun on noin pienestä kysymys.

Et sä sitä voi tietää täällä että ei oo sikaa, koska se voi tulla lievempänäkin jokainen joka tää on tavallises lenssus voikin olla H1N1 kantajia.

lapsi on kohtalaisen pirtee verrattuna siihen että kuumetta oli aamulla yli 40,itse olisin maannu raatona sängyssä.
seuraan tilannetta. juomista on mennyt alas,joten kuivumisen pelkoa ei ole.
sitä en tiedä onko kurkkukipua,kun ei tuo kertoa osaa.
inhottavaa kun on noin pieni kipeenä,ennemmin sitten vaikka minä.

Yhteistyössä