Mistäs mulle uus sohva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
:whistle:
Nyt olis osa sohvarahoista kasassa,mutta en oo koskaan ostanu sohvaa :ashamed: eli mitä kauppoja kannattaa kierrellä?Ja mitä ominaisuuksia/juttuja kattoa siinä sohvassa,meinaan nyt niitä täytteitä tms.

ikeassa olis kivoja sohvia mutta ei oo kellään tutulla niistä kokemusta,olisko teillä?

ja rahaa on noin 500e,3istuttavaan sohvaan :xmas:

Ihan henk.koht.mielipide: vältä sotkaa nyt ainakin. Muuten katsele, kiertele ja ennenkaikkea istu niillä.
Meillä kanssa sohvaostos edessä ja nyt on itseasiassa malli löytynyt, odotellaan vain että tulee jonkinmoiseen alennukseen.
Meillä oli yhtenä kriteerinä se, että siinä pitää voida myös nukkua, eli istuinosa on tarpeeksi leveä.

joo sotkan oon kiertäny kaukaa jo vuosia,vieläkin kummittelee mielessä se yksi lipasto joka hajosi käsiin viikossa :laugh:
täytyy munkin tuijotella tarjouksia ja vaikka nidien perässä juoksennella,saattaa säästää yllättävänkin paljon

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
ikean ektorp on toiminut meillä hyvin ja siihen saa ihan kohtuu hinnalla uuden päällisen kun tulee fiilis vaihtaa sisustuksen väriä.

kiitos,tuo vaikutti kivalta sohvalta!
Täytyykin käydä vaikka huomenna koe istumassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
joo sotkan oon kiertäny kaukaa jo vuosia,vieläkin kummittelee mielessä se yksi lipasto joka hajosi käsiin viikossa :laugh:
täytyy munkin tuijotella tarjouksia ja vaikka nidien perässä juoksennella,saattaa säästää yllättävänkin paljon

Niimpä. Me löydettiin iskusta jus passeli sohva ja ootellaan vaan että tulee ale. Siinä ei oo ollu kun -20%alea muistaakseni, mutta jotain kumminkin. Joutaahan tässä kun varmaan viimeset 3vuotta on kateltu uutta.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
ainakin mä oon aina saanu suomisoffassa ihan *ersepää palvelua

Oot sentäs saanu palvelua :o

joo,yleensä siinävaiheessa kun oon ollu kävelemässä rahoineni viereiseen sohvakauppaan,jos sillonkaan

No nyt kuulostaa tutummalle :D
Siis vältät just näitä puljuja ja kattelet muualta.
Me on tosiaan ihastuttu Iskun Geneve-mallistoon ja siitä tulee meille kulmasohva kuhan saadaan vähän hintaa alemmaksi eli alennusaikaa odotetaan.

joo,yleensä siinävaiheessa kun oon ollu kävelemässä rahoineni viereiseen sohvakauppaan,jos sillonkaan

Me on tosiaan ihastuttu Iskun Geneve-mallistoon ja siitä tulee meille kulmasohva kuhan saadaan vähän hintaa alemmaksi eli alennusaikaa odotetaan.
Meillä on Geneve kulmasohva. Ostettiin n. 4v sitten. Olen tosi tyytyväinen sohvaan.

täytyy käydä kattomassa ja situmassa valmiiksi ja sitten kytätä postiluukkua josko just se sohva olis tarjouksessa :D
Olikohans e Maksu joka mainosti sitä kulmasohvaa alle 200e,olikohan se ihan huono??
tuli vaan mieleen että onko ne ihan peestä ne sohvat joiden hinnat on vedetty ihan alas

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä on Geneve kulmasohva. Ostettiin n. 4v sitten. Olen tosi tyytyväinen sohvaan.

Mukava kuulla. Siinä on ainakin leveä istuinosa ja muutenkin fiksunolonen kokonaisuus.

täytyy käydä kattomassa ja situmassa valmiiksi ja sitten kytätä postiluukkua josko just se sohva olis tarjouksessa :D
Olikohans e Maksu joka mainosti sitä kulmasohvaa alle 200e,olikohan se ihan huono??
tuli vaan mieleen että onko ne ihan peestä ne sohvat joiden hinnat on vedetty ihan alas

En tiedä, mutta sohva mitä me katsottu maksaa normihinnalla rapiat 3000e. Eli en oikein ymmärrä mitä voi saada parillasadalla.... :/ Siis täytyyhän sen jossain näkyä.... eikö?

monesti ne sohvat on niin ohuella vaahtomuovilla vuorattu et ne rungon osat rupee tulee esiin siis tunnet ne poikkipuut ja muut mahdolliset vieterit hanurissas aika lyhyen käyttöiän sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku divaanimallinen olisi kiva.Siis itse tykkäisin.

cheri_divsohva_loft_ru.jpg

Yhteistyössä