mistähän voisi johuta? raskaus asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuija"

Vieras
olen nyt 15+6 ja maanataina käydessäni neuvolassa oli alapaine 95.sokeria virtsassa sekä proteiinit ja glukoosi plussalla.
ekan kerran käyny neuvolassa 7+6 joilloin alapaine 82 ja pissa puhdas ( ei myöskään proteeinia yms)
välissä olen käynyt 3 kerataa ja silloinkin kaikki ok.
2 aikasemmassa sokeria ja proteiiniä yms ollu vasta viikosta 30 lähtien ( 2 raskausmyrkytystä vuonna 2004)

tällä kertaa kärsiny pääkivuista reilun viikon ja mahaa kiristää

etkös sä eilen miettinut ihan samoja? Mitä ne neuvolassa sanoivat?

Kai seuraat paineita kotona ja menet uusintapissatestiin?

Olishan ne nyt laittaneet lähetettä äippäpolille jos olisivat huolissaan olleet.

Hyvä että seuraavat. Tuskinpa ne sitten kovinhuolissaan ovat jos kerran kotiseuranta riittää.

Ja ottaavatpa, itselläni neljäs raskaus, kolmessa aiemmassa ollut rmyrkytys. Nyt rv 14+ ja olen käynyt jo kaksi kertaa äippäpolilla.

Ihan vain ennaltaehkäisevästi seurannassa. Ja ohjeena soittaa suoraan sinne jos verenpaineissa tulee häikkää. Toki käyn normisti neuvolassakin mutta myös äippäpolin asiakas jo olen.

Joten varmasti olisivat sinutkin neuvolasta jo sinne laittaneet jos olisivat yhtään huolissaan. Voithan sie aina soittaa neuvolaan ja kysellä jos maanantain käynniltäsi jäi jotain epäselväksi.

Yhteistyössä