Mistähän tää ainainen huimaus johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli välillä huippaa kovastikin ja välillä sellainen pieni huimauksen tunne, monesti aamusta eniten. Viime syksynä kävin lääkärissä sen takia ja löytyi poskiontelotulehdus joka parani mut huimaus jatku, joitain verikokeita otettiin mut niissä ei mitään ollut. Ja tätä on jatkunut reilun vuoden, kun alkoi olin raskaana ja silloin meni sen piikkiin mut jatkunu vaan. Välillä saattaa olla päiviä ettei huimaa. Onko kellään muulla ollut tämmöistä ja mistä vois johtua?

Voi johtua niin monesta asiasta... mulla johtu kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja nyt ilmeisesti alhaisesta hemoglobiinista sekä verenpaineesta, joka on ollu aina matala. Kyllä ne lääkärissä tutkii, jos nuin pitkään on kestäny.

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Voi olla myös niskat nii jumissa ettei veri oikein kierrä.

Just tästä syystä itselläni on ollut ankaraakin huimausta.

Mulla myös tuota vikaa. Just eniten niinä päivinä, kun edellisyön nukkunu huonossa asennossa ja siitä johtuen "normaalia" enemmän jumitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Voi olla myös niskat nii jumissa ettei veri oikein kierrä.

Just tästä syystä itselläni on ollut ankaraakin huimausta.

Oletko saanut niskat kuntoon? hierojalla?

Kyllä hieronta auttaa tilapäisesti, mutta minulla on kyllä krooninen niskasärky ollut jo vuosia. Joogassa käyn, ja se tekee hyvää. Särkylääkkeet on yksi apukeino. Mutta ensin päästävä siitä huimauksesta eroon ja varmaan fysioterapiasta saisit apua, jos syy on siis niskoissa. Hieronnan/fysioterapian jälkeen muuten huimaus saattaa tuntua ensin pahemmalta, mutta minulla ainakin meni ohi.

Yhteistyössä