Mistähän saisin äitiyspakkauksen sen pelkän pahvilaatikon ja patjan ensisängyksi? (Tampere)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Eli en aio ottaa äitiyspakkausta, mutta se laatikko olisi tosi kätevä, kun meillä on 2 kerrosta ja vauvan sänky yläkerrassa, niin olisi hyvä olla myös alakerrassa joku liikuteltavissa oleva nukkumapaikka alkuun. Mutta en ole noita laatikoita nähnyt kirpparilla tai muuallakaan. Kovin paljoa en siitä kyllä maksaisi, ehkä max 5e patjan kanssa..
Eli ilmoittautukoon joku jos omistaisi ylimääräisen laatikon Tampereelta! :)

Pakko kommentoida tähän, että se itse pakkaus/pahvilaatikko on melkein parasta äitiyspakkauksessa sen jälkeen kun niitä vaatteita ei enää käytä. Tosi kestävää pahvia ja hyvä kansi. Itse en siitä ainakaa luovu vaikka muuten suurin osa niistä vaatteista onkin jo mennyt kirpparille kiertoon. Oon koittanut katsella mm. kirppareilla tuota pahvilaatikkoa varastolaatikoksi jo parin vuoden ajan mutta kertaakaan ei oo tullut vastaan myytävää sellaista

...ja jos ostaa juniorikokoisen patjan (mistä käyttöä myös myöhemmin) mikä on semmonen palaversio, niin varmaan jostain palasesta sais sopivan kokoisen patjan korille??

Uusimmat

Yhteistyössä