V vieras Vieras 10.07.2009 #1 onkohan erikseen joku paikka/nettisivu jossa vois yh:t etsiä seuraa toisistaan?
K kun ei etsi, niin löytää Vieras 10.07.2009 #2 Tarvitaan oikea paikka ja oikea aika. Runsaasti onnenkantamoista ja sattumaa. Etsin omaani kauan treffipalstoilta ja baareista. Sitten pyörälenkillä ajelikin vastaan. Ja siitä se sitten lähti....
Tarvitaan oikea paikka ja oikea aika. Runsaasti onnenkantamoista ja sattumaa. Etsin omaani kauan treffipalstoilta ja baareista. Sitten pyörälenkillä ajelikin vastaan. Ja siitä se sitten lähti....
O oi Vieras 10.07.2009 #4 kuinka ihanasti sulla kävi. Mulle olis kans tervetullut suhde jonkun ihanan ja selväjärkisen miehen kanssa.
kuinka ihanasti sulla kävi. Mulle olis kans tervetullut suhde jonkun ihanan ja selväjärkisen miehen kanssa.
P Piika-äiti Vieras 10.07.2009 #5 Jostain harrastusjutusta tai työkuvioista, luulen mä. Olisi valmiiksi lapsiarjen ymmärtämisen lisäksi jotain yhteistä.
Jostain harrastusjutusta tai työkuvioista, luulen mä. Olisi valmiiksi lapsiarjen ymmärtämisen lisäksi jotain yhteistä.