mistähän kyse? mieheni yleensä käyttää meidän läppäriä mut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassoo

Vieras
nyt alkanut yhtäkkiä käyttään meidän miniläppäriä jota minä pääasiassa käytän..mies asentanut meille kumpaakin koneeseen omat tunnukset. on siinä pitkiä aikoja, ja kun tulen lähelle kääntää konetta poispäin ja on vähän vaikeen oloinen. nyt otti töihinkin mukaan koneen,kyselin että eikö työkamut ja pomo ihmettele kun oma kone mukana ja sitä näppäilee.. työskentelee kuitenkin tietsikalla työssä. laittaa vaan asian leikiksi ja kysyy oliko muuta kysyttävää huumorilla .
omituista..

Mafia Warssi toimii paremmi sillä koneella? Ei oo niin täynnä tavaraa. :whistle:
Tai sitte se kyhää jotai huippusalaista projektia, ja tiedostot on tallennettu just siihe koneeseen, ja sä et saa nähä niit koska se ylläripylläri o sua varten?
:D

se mua vaivaa ettei voi vaan sanoa syytä,ei minkäänlaista. tosin,meillä muuttui nyt niin ettei työpaikka maksaa nettiyhteyden jatkossa ja tietoturva muuttui.täytyykö näiden takia sitten tehdä koneeseen jotakin asetuksia en tiedä?
tässä toisessa koneessa en pääse näemmä edes facebookiin.. ja asetuksia ei mulla ole oikeuksia muutella.se myös outoa että mies tietää minun tunnukseni,mutta mulla hän ei omiaan kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Mafia Warssi toimii paremmi sillä koneella? Ei oo niin täynnä tavaraa. :whistle:
Tai sitte se kyhää jotai huippusalaista projektia, ja tiedostot on tallennettu just siihe koneeseen, ja sä et saa nähä niit koska se ylläripylläri o sua varten?

niin,se tuli mieleeni myös sille meillä on ensi kuussa juhlapäivä (hääpäivä).. toivottavasti kyse siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:

niin,se tuli mieleeni myös sille meillä on ensi kuussa juhlapäivä (hääpäivä).. toivottavasti kyse siitä!

Do dii, sähä voit vahingossa kurkkia sivuhistoriat ja kaik jäljet, ja sitte voiki ylläri mennä mönkään.
:whistle:

Yhteistyössä