Mistähän aloittaisin? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
Tänään olisi luvassa pyykin pesua, eteisen siivousta, ruoan laittoa, muunkin kämpän siivousta ja sitten hommista ihaninta... pitäis puita kärrätä lumelta suojaan tuohon varastoon... :/
Ei vain nyt osaa alkaa oikein mistään...

Miten muuten te muut säilytätte lasten sellaiset vaatteet, jotka ei nyt juuri sovi kenenkään päälle, mutta säästät esim, seuraavalle lapsellesi?
Mie alan olen ihan hukassa noiden talvivaatteiden, muiden ulkovaatteiden ja kenkien kanssa... Eivät kohta mahdu enää mihkään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Miten muuten te muut säilytätte lasten sellaiset vaatteet, jotka ei nyt juuri sovi kenenkään päälle, mutta säästät esim, seuraavalle lapsellesi?

Aiemmin varastossa äitiyspakkauslaatikossa, nykyään ylähyllyllä tiiviissä pinossa.

Oon ostanut ikeasta semmosia kannellisia lakkapahvilaatikoita, joissa on kyltti sivussa, siihen voi kirjoittaa mitä laatikko sisältää, kansi päälle, ja saa siistiin pinoon vaatehuoneeseen/kaappiin/varastoon :)

Varastossa säilytettäviin oon joskus laittanut niitä silikonipalleropusseja mukaan lootaan (joidenkin takkien taskussa on ostaessa ollut)

Mä olen ottanu meidän toisen vaatehuoneen pelkästään lastenvaatteiden säilytykseen, ja siellähän on monen monta pahvilaatikollista esikoisen vaatteita, haalareita, kenkiä ym kolmen vuoden ajalta :whistle: Nyt kun tää toinen syntyy ni saa vihdoin alkaa purkamaan sitä laatikkokasaa ja pistän myyntiin sitä mukaa kun jäävät pieneksi.

Osta hei niitä tyhjiöpakkauspusseja... mitä ne nyt on...
Jos mulla olis rahaa, ni mä oisin omat vaatteet säilöny niihin =) Mutta kun ei oo varaa ees sitä yhtä ostaa :ashamed:
Mä tein sillee että kun alko niitä vaatteita olemaan tuhottomat määrät niin sitten mä kävin ne kaikki läpi ja lahjotin pois suurimman osan ja jätin vaan parhaimmat... Vaikeeta se teki, mut saimpas tehtyy :whistle:

Joo niin, ja semmoset ihan tavalliset käyttövaatteet mä olen kyllä laittanut kiertoon, ihan ihanimmat vaan säästänyt "aarrelaatikoissa".
Kun niitä kumminkin saa uusia VIELÄ ihanampia sitten jos joskus vielä saa lisää lapsia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
tavalliset käyttövaatteet mä olen kyllä laittanut kiertoon, ihan ihanimmat vaan säästänyt "aarrelaatikoissa".

Kiertoonlaittamisessa on sekin hyvä puoli, että saat myöhemmin uudelle vauvalle vanhoja takaisin ja paljon uusia vaatteita lisäksi.

Kaikki pieneksi käyneet lapsen vatteet ja kengät laitan kierrätykseen eli pari kertaa vuodessa varaan kirpparipöydän. Vaatehuoneen nurkassa iso palhviloota, johon kaiken kirpparille menevän heitän seuraavaa myyntikertaa odottamaan.

Pitäsköhän munkin sit vaan tehdä tuo kirpparihommeli raa'alla kädellä? Se on kyllä ihan tosi, että seuraavilla tulee käyttämään aina vaan niitä kaikista ihanimpiä ja rakkaimipia vaatteita... :/
Mulla olis tässä kyllä vielä ensi viikko lomaa ja hyvää aikaa tehdä sellaanen rykäys...

Pitäsköhän munkin sit vaan tehdä tuo kirpparihommeli raa'alla kädellä? Se on kyllä ihan tosi, että seuraavilla tulee käyttämään aina vaan niitä kaikista ihanimpiä ja rakkaimipia vaatteita... :/
Mulla olis tässä kyllä vielä ensi viikko lomaa ja hyvää aikaa tehdä sellaanen rykäys...

Mäkin ens säilöin kaiken... ja sitten tajusin että ei oo mitään järkee...
Laitoin kaikki missä oli se pieninkin tahra ni pois vaan ja säilytin oikeesti ne kaikkein parhaimmat ja ihanimmat vaatteet... Ei vie läheskään niin paljon tilaa :D

kaapin päällä äitisypakkauslaatikossa.
eka oli 2 jätti laatikkoa täynnä vaatetta mutta nyt lähtee kaikki myyntiin/lahjotukseen sitä mukaa kun lapset ei käytä. sekä sit 2 täpätäyttä hyllyllystä pojan vaatetta jotka isoja mein reilu 1v:lle mutta pieniä mein 3v:lle

Yhteistyössä