Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Sä olet ihan Paska :snotty:
(Oliko hyvä alku?)
No tollasella rajatapauksella ei paljon ole saumaa sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haista Satu Paska. |O Ja siperia voi painua siperiaan. :kieh:
=)
Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No tollasella rajatapauksella ei paljon ole saumaa sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haista Satu Paska. |O Ja siperia voi painua siperiaan. :kieh:
=)![]()
Mullehan ei päätä auota... kuin sunnuntaina. Enkä paskaakan haistele... kovin mielelläni. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No tollasella rajatapauksella ei paljon ole saumaa sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haista Satu Paska. |O Ja siperia voi painua siperiaan. :kieh:
=)![]()
Jee, mää en olekaan ennen tapellut täällä. :saint:
Jos sä hankit mulla bannia, mä tilaan sulle SeiskanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:
Tämä oli jo pahempi herjaus kuin miehen mulle heittämäAlkuperäinen kirjoittaja siperia:Jos sä hankit mulla bannia, mä tilaan sulle SeiskanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:
:kieh: :saint:
:snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja hah senkin ääloä:Verä häppärit päähäs satupaska. Oootko vähä oinkoink.
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Tämä oli jo pahempi herjaus kuin miehen mulle heittämä
"Haista sinä Tommi Läntinen vittu":ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Tämä oli jo pahempi herjaus kuin miehen mulle heittämä
"Haista sinä Tommi Läntinen vittu":ashamed:
![]()
![]()
JSSAP :'( :xmas:
tuhmasti sanottu, soo soo |OAlkuperäinen kirjoittaja siperia:Jos sä hankit mulla bannia, mä tilaan sulle SeiskanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:
Ääliö.Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Mullehan ei päätä auota... kuin sunnuntaina. Enkä paskaakan haistele... kovin mielelläni. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No tollasella rajatapauksella ei paljon ole saumaa sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haista Satu Paska. |O Ja siperia voi painua siperiaan. :kieh:
=)![]()
Sulle tilaan Maaseudun Tulevaisuuden ja Nykypostin.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:tuhmasti sanottu, soo soo![]()
|O Mä tilaan sulle, seiskan, oho-lehden ja reginan. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jos sä hankit mulla bannia, mä tilaan sulle SeiskanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:
Tilaa vaan, niin laitan ne eteenpäin lähetettynä sun miehelles. Alleviivaan vielä parhaat kohdat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Mä tilaan sulle, seiskan, oho-lehden ja reginan. :kieh:
Onko tää nyt sellainen joukkolynkkaus palstan tapaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ääliö.Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Mullehan ei päätä auota... kuin sunnuntaina. Enkä paskaakan haistele... kovin mielelläni. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No tollasella rajatapauksella ei paljon ole saumaa sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Haista Satu Paska. |O Ja siperia voi painua siperiaan. :kieh:
=)![]()
:x
Tuo siperia onkin ihan pöljä.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:tuhmasti sanottu, soo soo |OAlkuperäinen kirjoittaja siperia:Jos sä hankit mulla bannia, mä tilaan sulle SeiskanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pia pääs kiinni. :kieh: Jos alat aukoon, niin mää hommaan sulle bannia. :snotty:
HUOMIOKYNÄLLÄ, ällö vaaleanpunaisella ja keltaisellaAlkuperäinen kirjoittaja siperia:Tilaa vaan, niin laitan ne eteenpäin lähetettynä sun miehelles. Alleviivaan vielä parhaat kohdat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:|O Mä tilaan sulle, seiskan, oho-lehden ja reginan. :kieh:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel