Mistäs seuraa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä on paras paikka miehelle hakea seuraa anonyymisti. Mieluiten ehkä vakavalla mielellä, mutta toki seksiseuraakin.

Omalla nimellä en haluaisi olla liikenteessä. Eikä sitten viitsisi omaa naamaakaan laittaa mihinkään. Parisuhteessahan tässä vielä ollaan, mutta mitta tullut vaan täyteen. Mutta enpä haluaisi, että joku tuttu tunnistaisi.
 
vierailija
Mikä on paras paikka miehelle hakea seuraa anonyymisti. Mieluiten ehkä vakavalla mielellä, mutta toki seksiseuraakin.

Omalla nimellä en haluaisi olla liikenteessä. Eikä sitten viitsisi omaa naamaakaan laittaa mihinkään. Parisuhteessahan tässä vielä ollaan, mutta mitta tullut vaan täyteen. Mutta enpä haluaisi, että joku tuttu tunnistaisi.
Et halua että kukaan tunnistaa sinua eli sinulla ei ole aikomustakaan hoitaa parisuhdettasi päätökseen. Pitäisit vain vähän hauskaa niin jaksaisi taas sitä arkea. Ei ratkaise ongelmiasi vaan pahentaa.
 
vierailija
vierailija
Parisuhteessahan tässä vielä ollaan, mutta mitta tullut vaan täyteen. Mutta enpä haluaisi, että joku tuttu tunnistaisi
No on tää jo loppu. Lasten takia vois vaan teatteria jatkaa ainakin kesään.
Onpas samat ajatukset kuin minulla. Minä tosin pidättäydyn vieraista siihen asti kunnes lasten kannalta ero on mahdollista. Suoraan sanoen toivoisin että olisit minun mieheni ja löytäisit toisen ja minulla olisi loistava syy lähteä lätkimään.
Tällä hetkellä se on "vain" miehen kusipäisyys minua kohtaan.
 

Yhteistyössä