Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
ai juu. :ashamed: Niitä on niin paljon. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Vaan mitäs sä tässä ketjussa teet, tykkäät itsekin koruista ja vaaleanpunaisesta ja enkelinsiivistä ja mekoista ja hellokittystä?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Mä olen muruseni 14 vuotta nuorempi kuin sinä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen muruseni 14 vuotta nuorempi kuin sinä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Mutta mä olenkin 11 vuotta nuorempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen muruseni 14 vuotta nuorempi kuin sinä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Ikäni puolesta voisin olla isäsiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mutta mä olenkin 11 vuotta nuorempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen muruseni 14 vuotta nuorempi kuin sinä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Kyllä. :heart: Siksi sä muistitkin muumit. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mutta mä olenkin 11 vuotta nuorempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen muruseni 14 vuotta nuorempi kuin sinä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.
Ikäsi puolesta sä voisit olla vaikka munkin isäni. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ikäni puolesta voisin olla isäsiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mutta mä olenkin 11 vuotta nuorempi kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä olen muruseni 14 vuotta nuorempi kuin sinä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sillä on ikää jo senverta paljon, että dementia iskee hetkittäinAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten sä MUUMIT unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Prinsessoista, koruista, keijuista, leegopalikoista, enkelinsiivistä, mekoista, huiveista.. Hello Kittystä ja Littlest Pet Shopeista, piirtämisestä ja askartelemisesta.. Ainakin sellaisista.