Mistäköhän se viestii, jos toinen unohtaa hääpäivän

Vaikka sitä että ihminen on huono muistamaan merkkipäiviä?

Itse olen valmis unohtamaan liki kaikki syntymäpäivät, omia lapsia lukuun ottamatta. Siis omani myös. :ashamed: Joten sinänsä ei ole ihme ettei hääpäiväkään muistu mieleen...

Mies taas muistaa myös omien sukulaisteni ja kavereideni merkkipäivät -ja tietty tuon hääpäivänkin.
 
Sädetikku harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Vaikka sitä että ihminen on huono muistamaan merkkipäiviä?

Itse olen valmis unohtamaan liki kaikki syntymäpäivät, omia lapsia lukuun ottamatta. Siis omani myös. :ashamed: Joten sinänsä ei ole ihme ettei hääpäiväkään muistu mieleen...

Mies taas muistaa myös omien sukulaisteni ja kavereideni merkkipäivät -ja tietty tuon hääpäivänkin.
en mäkään pidä pahana tuota. Itse en pyri muistamaan, kuin lsten päivät. Mutta toki miehen ja (yhteiset) päivät muistan, mutta eri asia, muistanko noteerata ;0)
Mä en ole ikinä ( eikä mmies ) ollut mikään "merkkipäiväfani"
 
Meillä viimevuonna unohdettiin molemmat kihlajaispäivä.. ja kun se on niin kamalan vaikea muistaa kun se on samana päivänä ku pojan synttärit.. poikaa kyllä muistettiin mutta ei kihlajaisia, johtui varmaan siitä että siinä oli joulun tekoa ja häitten järkkäystä..
 
vaimo
Ei mistään. Tai korkeintaan siitä, ettei muista merkkipäiviä, tai 'muista mikä päivä tänään on'. On mekin joskus lähes unohdettu, illalla sitten muistettu että mitähän tapahtui tähän aikaan vuonna 2000 :)
 
ei ainakaan rakkaudenpuutteesta.. lähinnä hajamiellisyydestä... mä en odota omalta ukolta koskaan mitään kun tiedän et se ei osais ostaa oikein mitään eikä muistaskaan... mutta kun hää yllättää niin sillo on kaikki täydellistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Siitä että on huono muisti. :saint: :ashamed:
Niin, ei kannata ottaa vakavasti. Vaikka mä varmaan saisin slaakin jos mies unohtais vaikka mun synttärin.. Mutta eihän ne tahalleen. Kosta ja unohda tehdä vaikka joku päivä ruokaa tai pestä sen kalsareita.
 
Olen ottanut sen kannan, että esim. hääpäivä ei ole tärkeä vaan ne 364 päivää merkitsee enemmän.
Tosin mies muistaa päivät (tai oikeastaan hänen kännykkä-kalenterinsa), mutta jos haluan, että jotain tapahtuu pitää minun järjestää se itse, eikä sekään ole paha asia ollenkaan :D
 
Meillä
Me ollaan oltu naimisissa vasta neljä vuotta ja ainoatakaan kertaa ei olla muistettu hääpäivää... Mutta ei se meitä haittaa, sehän on vain päivä muiden joukossa =)
 

Yhteistyössä