Mistäköhän löytyisi jotain listaa närästystä aiheuttavista ruuista?

Mulla nuo ed mainitut..Lisäksi esim vaniliinisokeri, niin hullulta kun se kuulostaakin. Sit sipuli ja paprika on kans varmoja oireiden tuojia. Joskus tuntuu että kaikki muu paitsi puuro ja näkkäri aiheuttaa jotain.. Niin, itellä kans refluksivaiva. Tähystystä odotellessa.
 
Suurinpiirtein nuin B) Mä muuten luin toista ketjua tuosta sun jutusta. Mulla meni ihan samoin. Eka soin kuurin hiivasieneen :$ Et se kuulema tekee palan kurkkuun jne. Et arvauskeskus on arvauskeskus. Lopen menin itekki yksityiselle korvalääkärille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:
Mulla nuo ed mainitut..Lisäksi esim vaniliinisokeri, niin hullulta kun se kuulostaakin. Sit sipuli ja paprika on kans varmoja oireiden tuojia. Joskus tuntuu että kaikki muu paitsi puuro ja näkkäri aiheuttaa jotain.. Niin, itellä kans refluksivaiva. Tähystystä odotellessa.
mulla on nyt tässä ongelmana se että kun mulla ei varsinaisesti tunnu yleensä mitään erityisempää närästystä vaan ne hapot vaan nousee huomaamatta niin vaikea tietää mikä oikeasti närästää :/ Pitää yrittää vältellä kaikkia yleisimpiä kun ruokatorvi on aika huonossa kunnossa ja se pitäisi saada paranemaan ja mä haluan tän kurkkuvaivankin veks, äkkiä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:
Suurinpiirtein nuin B) Mä muuten luin toista ketjua tuosta sun jutusta. Mulla meni ihan samoin. Eka soin kuurin hiivasieneen :$ Et se kuulema tekee palan kurkkuun jne. Et arvauskeskus on arvauskeskus. Lopen menin itekki yksityiselle korvalääkärille.
Mulle ei koskaa nanneta aikaa terveyskeskukseen vaikka olisi oikeasti syytä |O Hemmetin raivostuttavaa...
 
No mä kans väitin ettei mua närästä aluks..etten meinannu itekkään uskoa tuohon refluksiin..Mut nykyään kyl tiedän mitä se on..mulla vaan pahentu varmaan sikskin et meni pitkään ennenku sain asianmukaset lääkkeet. Mukaan tuli ylävatsakivut yms muut mukavat :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:
No mä kans väitin ettei mua närästä aluks..etten meinannu itekkään uskoa tuohon refluksiin..Mut nykyään kyl tiedän mitä se on..mulla vaan pahentu varmaan sikskin et meni pitkään ennenku sain asianmukaset lääkkeet. Mukaan tuli ylävatsakivut yms muut mukavat :/
Mulla vaan vyötärönympärys kasvaa viidellätoista sentillä, ihan oikeasti :ashamed: Ja se ei todellakaan tunnu hyvältä :(

Mutta nyt mulla on kuukauden lääkekuuri jonka pitäisi auttaa, vasta huomenna saan sen aloittaa kun ne lääkkeet pitää ottaa aamulla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kärsit närästysvaivoista Aloe Drink auttaa siihen ja moneen muuhunkin vaivaan, saa Homcare jälleenmyyjiltä.
Ihan varmaan auttaa joo, kyllähän tulehtunut ruokatorvi ja mahanportin löysyys aloedrinkillä paranee, eikö ;)
 

Yhteistyössä