Olisko kenelläkään vinkata paikkaa, mistä löytyis edullisesti äp:n makuupussi tai useampikin? Myydäänkö jossakin ihan uusia?
Jep, meidän kesävauva sai sellasen. Eli toiseksi uusimmassa pakkauksessa oli.Alkuperäinen kirjoittaja hei:jonko nyt lähivuosina ollut sellaista makuupussia jossa on sydämiä?
Tätä ei varmaan täälläpäin oo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Finnlaysonin tehtaanmyymälässä olen ainakin nähnyt. Kannattaa käydä katsomassa. Taisi olla kymmenen euroa.
Turusta ostin just tehtaanmyymälästä ja makso just ton 10 ?. Oli kyl kakkoslaatua, mut mä en huomannu mitään eroo alkuperäiseen siinä.Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:Tätä ei varmaan täälläpäin oo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Finnlaysonin tehtaanmyymälässä olen ainakin nähnyt. Kannattaa käydä katsomassa. Taisi olla kymmenen euroa.
Vähän turhan kaukana täältä.Alkuperäinen kirjoittaja Mona:Turusta ostin just tehtaanmyymälästä ja makso just ton 10 ?. Oli kyl kakkoslaatua, mut mä en huomannu mitään eroo alkuperäiseen siinä.Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:Tätä ei varmaan täälläpäin oo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Finnlaysonin tehtaanmyymälässä olen ainakin nähnyt. Kannattaa käydä katsomassa. Taisi olla kymmenen euroa.