Mistähän johtuu

ku tyttö (8kk) on neljä edellistä yötä heräilly aika tiheeseen tahtiin :/

on nukkunu yleisesti ottaen kaikki yöt tosi hyvin ihan pienestä pitäen, jopa kertaakaan heräämättä.

vähän aikaa sitte alko heräilee 2 kertaa yössä ( ja sorruin yösyöttöihin, huoh ) mut nyt heräilee kolmekin kertaa ja hirvee itku alkaa pinnasängyssä jos en nosta viereen..

Alko 2 viikkoo sitte konttaamaa ja nousemaan tukea vasten et voiskos kuvitella tän levottomuuden johtuvan siitä?

Onko muilla kokemuksia tällasesta tän ikästen kanssa tai osaisko joku sanoo mistä VOIS olla kyse.

Oon tottunu nukkumaan yöni hyvin ni tää vähän rassaa ;) mut joo, en sen enempi valita koska oon tosiaan saanu monen monta yötä nukkua kuin tukki..

mut tuntuu et yhtä temppuilua nää yöt nyt.

tack.

Saattaa hyvin johtua uusista kokemuksista. Meillä ainakinkin yöt kävi hetkeksi aikaa levottomiksi, kun alettiin liikkua ja nousta. Kun uutuudenviehätys katosi, rauhoittuivat yötkin.
Nyt 2,5 v:llä menossa huuto/painajaiskausi yöunilla. Yöllä parin tunnin välein kauhea huuto, tyttö nukkuu koko ajan, rauhoittuu hetken huudettuaan. Minä stressaan ja herään joka kerta, vaikka nukkuvat eri huoneeessa. Sisarukset eivät herää samassa huoneessa...

Yhteistyössä