Mistähän johtuu, ettei puhelut ja tekstarit mene läpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vastaanottajan puhelimessa on kaikki puhelut määritetty hälyttäviksi puheluiksi. Siitä huolimatta yhdestä puhelimesta siihen soitetut puhelut eivät tule puhelimeen, sama juttu tekstareiden kanssa.

Ei kenelläkään ole tällaisesta kokemusta? Minulle on siis yritetty kuulema soittaa monta kertaa ja laitettu tekstariakin, mutta mikään ei ole tule perille. Kaksikin henkilöä on yrittänyt samaisella puhelimella soittaa ja numeronkin ovat tarkistaneet. Minun puheluni meni sinne perille, kun he soittivat toiselle henkilölle ja tämä taas minulle, että soittaa sinne.

Olethan jo katkaissut virtaa ja irrottanut akkua, oliko vaikutusta? Kokeile sim-korttiasi toisessa puhelimessa ja tarkista myös pääsääntöisesti käyttämästäsi puhelimesta kaikki puheluihin liittyvät asetukset, soitonsiirrot ym. Ellei auta niin varmista sitten operaattoriltasi ettei ole vahingossa estoja tms. päällä.

Omasta on virrat ollut pois, nyt ei olla kokeiltu, onnistuuko sieltä soittaminen. Muilta tulevien puhelujen (ainakaan tietääkseni) kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, kaikenmaailman kauppiaatkin saavat puhelunsa läpi :D Enemmän epäilen siellä toisessa puhelimessa olevan jotain häikkää, sen käyttäjä osaa sählätä kaikenlaista. Pitäisi vaan itsellä olla hieman hajua, mitä lähteä siitä puhelimesta katsomaan. Tuo toinen soittaja oli lapseni, jonka puhelin oli jäänyt kotiin ja yritti soitella minulle siellä ollessaan. Tuon toisen puhelimen omistaja taas vetää herneet nenuun, kun en vastaa. Täytyy ensi kerralla käydessä testailla, mikä auttaa, jos tuo jatkuu. Saa sentään soiteltua muiden perheenjäsenten puhelimiin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä