raskauden jälkeen ja siitä noin vuosi eteenpäin...johtuukohan hormoneista?
M Y R K K Y 21.01.2009 #4 Mulla sama. Mut oon muutenkin hoikka. Kaksosten jälkeen oli ihan järkky tikku.Kaameen isot tissit vaan oli... Mut en ole saanut kiloja raskausaikana ja siitä varmaan johtuvaa tuo synnytyksen jälkeinen laihuus...
Mulla sama. Mut oon muutenkin hoikka. Kaksosten jälkeen oli ihan järkky tikku.Kaameen isot tissit vaan oli... Mut en ole saanut kiloja raskausaikana ja siitä varmaan johtuvaa tuo synnytyksen jälkeinen laihuus...
ap 21.01.2009 #5 no mulla kerty raskausaikana 20kg.Suurilta osin jouhtui runsaasta lapsivedenmäärästä,sitä poistettiinkin loppuraskaudessa.
no mulla kerty raskausaikana 20kg.Suurilta osin jouhtui runsaasta lapsivedenmäärästä,sitä poistettiinkin loppuraskaudessa.
vieras 21.01.2009 #6 No mistä johtuu etten minä laihdu ollenkaan raskauden jälkeen. 10kg on vieläkin ylimääräistä ja lapsi puoli vuotta.
No mistä johtuu etten minä laihdu ollenkaan raskauden jälkeen. 10kg on vieläkin ylimääräistä ja lapsi puoli vuotta.
mamma 21.01.2009 #7 alkon puute?? mulla ainakin tiputtaa aina silloin painoa kun ei juo pitkään aikaan!!!!!