Mistä voisi johtua miehen kiveksen vihlonta/sattuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mies on aika ajoin tässä sanonut et hänen toiseen kivekseen vihloo/sattuu aina välillä satunnaisesti.

Ja hänen mielestään toinen olisi ehkä himpun isompi.

Kun kysyin et kaanko tätä on jatkunut sanoi et ehkä pari vuotta, eikä oo vielä saanut aikaiseksi soittaa lääkäriin.
Eilen kyllä tein selväksi et paree soittaa jo tai suutun. On vähän sellanen jjäärä et pää sais olla irronnut ennen kun menee asenteella "mitä ne muka voi tehdä"

mulle tuli ekana mieleen kivessyöpä .. kannattaa koittaa saada se mies lääkäriin,parempihan se ois nyt heti saada tietää mikä siellä on??

olen koittamut joo, ja nyt aijon onnistua. varaan vaikka ite ajan sille.

Mietitttinmyös et voisiko liittyä siihen kun mulla reilu 4v sitten esikoista odottaessapuhkesi kondylooma. Mies sai kyllä lääkkeet, mut mun hävisi itekseen.

[QUOTE="aloittaja";23116588]taisi olla oikea..[/QUOTE]

Ok. Hyvä tietää jos vaikka miehesi tulee sattumalta vastaanotolleni. Kerran sattui nimittäin pikku pöllyssä pieni vahinko kivestä poistettaessa. Varmuudeksi kannattaa lääkäriin mennessä kirjoittaa tussilla kipeään kivekseen sanat: "kipeä kives".

No kohju se voi toki olla. Toinen mahdollisuus on, että siellä on siemenjohtimissa joitakin kiinnikkeitä, jotka sitten aiheuttaa ejakuloidessa kipua. Verta voi myös tulla ihan pieninä määrin. Jos kipua tuntuu muulloinkin kuin siemenyöksyn aikana, mahdollisuudet ja vaihtoehtojen määrä kasvavat, joten arvailla ei täällä kannata.

Ok. Hyvä tietää jos vaikka miehesi tulee sattumalta vastaanotolleni. Kerran sattui nimittäin pikku pöllyssä pieni vahinko kivestä poistettaessa. Varmuudeksi kannattaa lääkäriin mennessä kirjoittaa tussilla kipeään kivekseen sanat: "kipeä kives".

Miten joku kehtaa vitsailla tälläisellä aiheella???!!
Vittu että on otsaa!! Hyi häpeä ja pistä pääs pussiin!!

No kohju se voi toki olla. Toinen mahdollisuus on, että siellä on siemenjohtimissa joitakin kiinnikkeitä, jotka sitten aiheuttaa ejakuloidessa kipua. Verta voi myös tulla ihan pieninä määrin. Jos kipua tuntuu muulloinkin kuin siemenyöksyn aikana, mahdollisuudet ja vaihtoehtojen määrä kasvavat, joten arvailla ei täällä kannata.

Kipu ei tunnut siemensyöksyn aikana vaan ihan normi tilassa.

[QUOTE="vieras";23119574]Miten joku kehtaa vitsailla tälläisellä aiheella???!!
Vittu että on otsaa!! Hyi häpeä ja pistä pääs pussiin!![/QUOTE]

Hmm... kertomani tapaus ei ollut vitsi.

Kannattaa kopeloida ettei siellä oo mitään muutoksia.

Vaivan pitkittyessä lääkäriin.

No mä itse en ole huomannut niissä mitään eroja vaikka onhan noita tullut kopeloitua, mutta hänen mielestä toinen olisi himpun isompi/isontunut ja tokihan hän omat pussinsa tuntee paremmin kuin minä.

Täytyy vaan koittaa patistaa sitä sinne lekuriin.

Oikean puolen vihlonta voi viitata umpisuolen tulehdukseen. Oletko tai onko miehesi puristellut tai vedellyt rajusti kasseja edes takasin? Tai riiputtanut jotain punnuksia tai painonnostelupuntteja kivesten varassa? Yksi vaihtoehto olisi että lenkkisaunassa joku mies on vahingossa puraissut miehesi kiveksiä. Ovat voineet jäädä myös työpaikalla hetekan resorien väliin. Kannattaa käydä näyttämässä terveyskeskuksen ovella kiveksiä ja kysyä onko muilla samanlaisia vaivoja ja mitä lääkäri neuvoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu äippä;23119654:
Oikean puolen vihlonta voi viitata umpisuolen tulehdukseen. Oletko tai onko miehesi puristellut tai vedellyt rajusti kasseja edes takasin? Tai riiputtanut jotain punnuksia tai painonnostelupuntteja kivesten varassa? Yksi vaihtoehto olisi että lenkkisaunassa joku mies on vahingossa puraissut miehesi kiveksiä. Ovat voineet jäädä myös työpaikalla hetekan resorien väliin. Kannattaa käydä näyttämässä terveyskeskuksen ovella kiveksiä ja kysyä onko muilla samanlaisia vaivoja ja mitä lääkäri neuvoi.

Luuletko sinä olevasi hauskakin vai??!!??

Yhteistyössä