Mistä voisi johtua jatkuva nälkä? Vaikka olisi vasta syönyt, vatsassa polttelee samalla tavalla kuin hillittömässä nälässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis hesessä käydessänikin olen yleensä ihan ähky sen jälkeen, nyt en ole ähky oloa kokenut viikkoon :O Hetken (siis max 30min) syömisen jälkeen on normaali olo ja sitten nälkä taas tulee, vaikea tietää koska on oikeasti nälkä kun se tunne on kokoajan :/

Se on se karhugeeni käynnistyny. Ahmitte ensin ittenne pahki kunnes vaivutte talviuneen. Tervetuloa joukkoon, oon jo päättäny ottaa talviunet tänä vuonna. Ahmiminen vaan ei suju, harmittaa pirusti, tänään neuvolassa, 17. viikko ja paino oli tullu kilon alaspäin. Grrr... onko sen ikävämpää että sielu söisi mutta suuta ei kiinnosta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis hesessä käydessänikin olen yleensä ihan ähky sen jälkeen, nyt en ole ähky oloa kokenut viikkoon :O Hetken (siis max 30min) syömisen jälkeen on normaali olo ja sitten nälkä taas tulee, vaikea tietää koska on oikeasti nälkä kun se tunne on kokoajan :/

Mulla kanssa...syön aterian ja olen täynnä mut hetken päästä voisin taas syödä jotain ja usein niin teenkin....
Olen itse normaalipainoinen...
Itse en tiedä olisinko raskaana en usko mutta toisaalta ehkäisyä ei ole käytetty mutta imetän 9kk poikaa....

en voi olla raskaana, enkä ole lisännyt liikuntaa, tämä nälkä on päällänsä melkein kokoajan, 5min tavallisen syömisen jälkeen jo. Normaalisti ähkytila tuntuu normaalilta ja max 30min niin tulee taas nälkä. Tuskin oikeasti on NÄLKÄÄ tämä tunne, tuntuu vain samalta.

Inhottavaa tosiaan, kun ei tiedä yhtään koska on oikeasti nälkä

Ei oksennuskaan nouse suuhun, eli tuskin närästystäkään on. Rennietä kokeilin muttei se ainakaan auttanut

mietin vaan, että joskus on kans tommosta tunnetta. Voisko liittyä refluksiin mitenkään? Tai siihen jos on syöny paljon ensin niin että massu on venahtanu ja sitte se on mielestään koko ajan tyhjä, kun sitte taas tässä alkuraskaudessa kun ei kyenny syömään koskaan paljo, niin ei ollu näläntunnettakaan?

en usko, koska tämä alkoi ihan yhtäkkiä. Tunne tulee tosiaan melkein heti syömisen jälkeen. Lääkäriin menen jos vielä ensiviikolla on tällaista.

Onko jollain ollut vastaavaa ja olisi syy selvinnyt?

sul on refluksitauti alkamassa. pian voi alkaa närästys, joka tuntuu kurkussa ja korvissa asti. voi ol ett joudut mahantähystykseen jossa se todetaan. paranemisia!

Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan...:
sul on refluksitauti alkamassa. pian voi alkaa närästys, joka tuntuu kurkussa ja korvissa asti. voi ol ett joudut mahantähystykseen jossa se todetaan. paranemisia!

mut siis eikö tuo refluksi ole jokin takaisinvirtaustauti tms?? Miten se voisi pelkkään vatsaan vaikuttaa? outoa tosiaan

hetkittäin tulee myös paha olo, kestää hetken. Kun tämä alkoi, oli useammin vielä paha olo :( täälläkin asiaa kyselin ja joku veikkasi tuota refluksia, tiedä sitten

parina päivänä oksennuskin tuli suuhun, mutta se on onneksi loppunut

Mahahaava oireilee valitettavasti tuolla polttelevalla jatkuvalla näläntunteella. Onhan siinä kylä tyhjämahakipua sun muuta oiretta, mutta yksi yleiseksi oireeksi luokiteltava on juuri tuo että tuntuu että onmuka nälkä kun on poltteleva näläntunne koko ajan.

Yhteistyössä