Mistä voi ostaa Emmaljunga Scooterit kuukausierissä...?

myiskö joku täältä käytetyt,ja millä hintaa? mistä päin suomea siis? oon kattellu kyllä huutonetistäkin mut ne on ollu aina lähes väärän värisiä....tytölle siis tulis,oih ne musta/pinkit olis niin makeet B) ,lastentarvikkeesta en saa osamaksulla kun ei ole muutaku visa-electron,ei siis osamaksulle sopivaa korttia ja koti-äiti(ei töissä) joten tuskin osissa saa....?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dimelo:
lastentarvikkeesta en saa osamaksulla kun ei ole muutaku visa-electron,ei siis osamaksulle sopivaa korttia ja koti-äiti(ei töissä) joten tuskin osissa saa....?
Niin, luotollisen tilin siihen joutuu sieltä avaamaan. Tiedä sitten miten on kotiäitien kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja dimelo:
myiskö joku täältä käytetyt,ja millä hintaa? mistä päin suomea siis? oon kattellu kyllä huutonetistäkin mut ne on ollu aina lähes väärän värisiä....tytölle siis tulis,oih ne musta/pinkit olis niin makeet B) ,lastentarvikkeesta en saa osamaksulla kun ei ole muutaku visa-electron,ei siis osamaksulle sopivaa korttia ja koti-äiti(ei töissä) joten tuskin osissa saa....?
Onnistuu ja ei mun tarvinnut mitään tiliä aukaista.Mä maksoin vaunut kolmessa erässä
 

Yhteistyössä