Väittää niitä divertikkeleiksi ja alkaa tutkia niitä.Lääkäriin.
MitäSÖIT/JOIT EILEN?Väittää niitä divertikkeleiksi ja alkaa tutkia niitä.
Kolonoskopia ja gastroskopia on ihan paikallaan. Verikokeet.Väittää niitä divertikkeleiksi ja alkaa tutkia niitä.
Ei todellakaan vaan selvitys siitä mitä on syönyt/juonut/ottanut lääkkeitä/hanavestutkimusKolonoskopia ja gastroskopia on ihan paikallaan. Verikokeet.
Mikä merkki jogurtissa?täytyy olla luomua.No kun en ole syönyt oikein mitään viikkoon kun en ole vatsakipujen pelossa uskaltanut. Ainoat oli sellaiset laktoosittomat juotavat jogurtit. Ei kahvia todellakaan, eikä teetä, ei särkylääkkeitä paitsi kahtena päivänä otin Litalginia.
Ei ei ei !!1Niin ja vatsansuojalääke Somac 2 tablettia/vrk.
Miten ruusu liittyy vatsakipuihin?Ei todellakaan vaan selvitys siitä mitä on syönyt/juonut/ottanut lääkkeitä/hanavestutkimus
verikokeista määritettävä ruusu välittömästi.
Refluksitauti äityy pahaksi jos en otaEi ei ei !!1
Tottakai otat muuten vatsahapot noustessaan ruokatorvea pitkin ylös saavat aikaan todella pahoja haittoja. Sinulla on siis löysä vatsanportti/palleatyrä, josta takaisinvirtaus johtuu.Refluksitauti äityy pahaksi jos en ota
Ei ole enkä ole puhunut divertikkeleistä. Oli joku toinen vierailija. Litalgin on ollut mulla varalta jo monta vuotta ja olen sitä siis todella harvoin tarvinnut.Tottakai otat muuten vatsahapot noustessaan ruokatorvea pitkin ylös saavat aikaan todella pahoja haittoja. Sinulla on siis löysä vatsanportti/palleatyrä, josta takaisinvirtaus johtuu.
Huolestuttavinta tuossa kertomassasi on tuo voimakas painon lasku yhdistettynä kipuihin. Sinulla on ilmeisesti ollut ongelmia vatsasi kanssa jo pidemmän aikaa koska Litalgin on reseptilääke.
Puhuit divertikkeleistä eli onko niitä diagnosoitu aiemmin?
Miksi ei, siis somacia?Ei ei ei !!1
Toimiiko vatsasi normaalisti? Oletko allerginen viljalle tai maitosokerille? Tulevatko kivut ennen ruokailua, ruokailun jälkeen heti vai vasta myöhemmin?Ei ole enkä ole puhunut divertikkeleistä. Oli joku toinen vierailija. Litalgin on ollut mulla varalta jo monta vuotta ja olen sitä siis todella harvoin tarvinnut.
Toimii normaalisti, ei ruoka-aineallergioita. Ei tule normaalisti ruokailun jälkeen mitään vatsakipuja. Nyt oli kivut vaikka en ollut syönyt muuta kuin sitä juotavaa jogurttia. Välillä oli se kamala polttava kipu, se oli kyllä pahin.Toimiiko vatsasi normaalisti? Oletko allerginen viljalle tai maitosokerille? Tulevatko kivut ennen ruokailua, ruokailun jälkeen heti vai vasta myöhemmin?
Ja kipu oli aaltoilevaa, juuri kun huokaisin helpotuksesta niin se alkoi taas.Toimii normaalisti, ei ruoka-aineallergioita. Ei tule normaalisti ruokailun jälkeen mitään vatsakipuja. Nyt oli kivut vaikka en ollut syönyt muuta kuin sitä juotavaa jogurttia. Välillä oli se kamala polttava kipu, se oli kyllä pahin.
Kyllä nuo oireesi edellyttävät tutkimuksia. Hakeudu lääkäriin. Paras olisi vielä, jos pääsisit sisätautien erikoislääkärille.Ai niin ja pahoinvointia on myös ollut monena päivänä.
Siihen voi kuolla jos ei ehdi saada sopivaa antibioottia.Miten ruusu liittyy vatsakipuihin?