Mistä vauvalle hoitaja?

Koulu jatkuisi syksyllä ja mihinkään päiväkotiin en vie kun on nyt reilu 7kk ikäinen. Koulua olis 2pv/vk - 6h/pv.

Ongelmana olis ettei vauva halua olla kenenkään muun kanssa kun mun. Näin ollut ihan syntymästä asti. Alkaa järjetön huuto kun joku muu ottaa syliin. Nyt vielä päälle eroahdistusta, kun vaihdan huonetta niin alkaa huuto.

Kouluun pitäis kuitenkin mennä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
lapsen isä kotiin hoitamaan
www.mol.fi
www.hoitopaikka.net

En kyllä ymmärrä miksi noin pieni pitäisi laittaa hoitoon :(
en siis haluakaan laittaa hoitoon.. vaan et hoitaja joka mielusti olis tietenkin joku lapsen elämässä mukana oleva muutenkin.. mut JOS sellasta ei onnistu järkkäämään..

ja jos ei suostu jäämään kun huudattamalla, niin mä lykkään kyllä koulua vuodella.
 
hmmmm
Mummo tai joku? Voisko vauva tulla koululle mukaan hoitajan kanssa, niin ei tarvis olla susta niin paljon erossa vaan näkis aina välillä? Nukkuu kummiskin päikkäreitäkin välillä jne.. Vai meneekö liian vaikeaks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Missä asut? :whistle: Ja mitä kellonaikoija tarvis hoitoo? Ja minkälaista palkkaa siitä vois saada? :D Jos sulla ei siis oo ketään jo näköpiirissä hoitajaks...
tuntuu kyl vaikealta tuntemattomalle antaa :D ..paree siirtää koulua :LOL:
No nyt ollaan tuntemattomia mutta vielähän tässä on pari kuukautta aikaa tutustua :LOL:

Ja joo, en suosittele ihan tuntemattomalle antamista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Mummo tai joku? Voisko vauva tulla koululle mukaan hoitajan kanssa, niin ei tarvis olla susta niin paljon erossa vaan näkis aina välillä? Nukkuu kummiskin päikkäreitäkin välillä jne.. Vai meneekö liian vaikeaks?
juu pappa olis mahdollista saada hoitamaan.. jos tässä kysyis joskus.. :D sitten vaan enää yksi ongelma eli miten vauva suostuis siihen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
ennemmin lykkään koulua kun vien sinne.. =)

ja se tarve tosiaan on 2 kertaa viikossa ja 6h kerralla..
Eiks sulla oo koulua ihan vähän enää jäljellä?

Mä henk.koht. kävisin sen loppuun mahdollisimman nopsaan, koska itseni tuntien en muuten enää palaisi sinne, ja kaikki opiskelu olisi mennyt hukkaan :/ . Kaksi hoitopäivää viikossa tekisi kuitenkin vielä viisi kotipäivää viikossa :)
 
...
Ite ratkasin samaisen ongelman pari vuotta sit niin, ett mies jäi kotiin niiksi päiviksi(sopi työnantajan kans)ja loppujen lopuks olis kotona 7kk lapsen ollessa 1,5vuotta sopien työnantajan kans, ett lomautetaan täks aikaa. Sit mummu hoiti lapsen syksyllä 2,5vee--> ja 3-vuotiaana lapsi meni pk:n.

Ite kyl suosittelen tosiaan koulun siirtoa, jos lähimmäisiä ei saa hoitamaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
ennemmin lykkään koulua kun vien sinne.. =)

ja se tarve tosiaan on 2 kertaa viikossa ja 6h kerralla..
Eiks sulla oo koulua ihan vähän enää jäljellä?

Mä henk.koht. kävisin sen loppuun mahdollisimman nopsaan, koska itseni tuntien en muuten enää palaisi sinne, ja kaikki opiskelu olisi mennyt hukkaan :/ . Kaksi hoitopäivää viikossa tekisi kuitenkin vielä viisi kotipäivää viikossa :)
juu, eli syksyllä syyskuussa jatkuis ja toukokuuhun.. on myös kyllä kuukausia jolloin voi hoitaa kotona kouluhommat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ite ratkasin samaisen ongelman pari vuotta sit niin, ett mies jäi kotiin niiksi päiviksi(sopi työnantajan kans)ja loppujen lopuks olis kotona 7kk lapsen ollessa 1,5vuotta sopien työnantajan kans, ett lomautetaan täks aikaa. Sit mummu hoiti lapsen syksyllä 2,5vee--> ja 3-vuotiaana lapsi meni pk:n.

Ite kyl suosittelen tosiaan koulun siirtoa, jos lähimmäisiä ei saa hoitamaan:)
musta tuntuukin kyllä etten pysty päästämään niin paljoa irti vielä et vieras hoitais.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ite ratkasin samaisen ongelman pari vuotta sit niin, ett mies jäi kotiin niiksi päiviksi(sopi työnantajan kans)ja loppujen lopuks olis kotona 7kk lapsen ollessa 1,5vuotta sopien työnantajan kans, ett lomautetaan täks aikaa. Sit mummu hoiti lapsen syksyllä 2,5vee--> ja 3-vuotiaana lapsi meni pk:n.

Ite kyl suosittelen tosiaan koulun siirtoa, jos lähimmäisiä ei saa hoitamaan:)
musta tuntuukin kyllä etten pysty päästämään niin paljoa irti vielä et vieras hoitais.
:D
Oikea asenne :) Kunhan kyselin :p Mun tyttö on nyt kerran käyny leikkipuistossa tunnin ajan perheen ulkopuolisen aikuisen kanssa ja täyttää tän kuun lopussa 2v. Muutoin aina ollu jonkun mun perheenjäsenen kanssa jos hoitotarvetta on ollu.

Jos sitä koulua on vain vähän jäljellä niin olis kyllä varmaan tosi kiva saada se hoidettua alta pois... Miten vauvan saa sellaseen suostumaan niin en tiedä.
 

Yhteistyössä