Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:siskon tupareissa...
mä oon monesti miettinyt että mistä vanhana löytää uuden miehen, jos ei tykkää baareissa käydä. kun ei oikein harrastakkaan mitään ja sellaista...
Mä kans.. löysin laivalta.. ihanan miehen ja yhdessä ollaan edelleen..Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Laivalta... Itseasias oon 3 eri tyyppiä tavannu laivalla ja jatkanu vielä maallakin....
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Toi on totta että hakemalla ei löydy. Mut mä oon niin tollo etten tajuu vaikka vastaan kävelis... En mä tajuu katella "silleen"... Varmaan jonku pitäs tulla kotoo hakemaan niin ehkä sit älyäisin..
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:No ei nyt ihan hakemattakaan löydä. Eihän kukaan tuu kotoa hakee jos ei käy missään viihteellä tms.. on vaa himas tai painaa duunia. Kyl siin jotain tarttee tehdä.. netistähä monet nykyää löytää, niin mäkin olen kun paljo missää viihtynyt ja ne kerrat kun viihty niin täällä baarissa miehet niin kännis tai ettii vaa panoja.
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:No ei nyt ihan hakemattakaan löydä. Eihän kukaan tuu kotoa hakee jos ei käy missään viihteellä tms.. on vaa himas tai painaa duunia. Kyl siin jotain tarttee tehdä.. netistähä monet nykyää löytää, niin mäkin olen kun paljo missää viihtynyt ja ne kerrat kun viihty niin täällä baarissa miehet niin kännis tai ettii vaa panoja.
Äläs nyt, jos kaikki ei missinnäköiset jäisivät ilman miestä niin loppuis tämän ihmiskunnan taru aika pian.Alkuperäinen kirjoittaja Entäs minä:Entäs minä,onko mitään toivoa löytää enää miestä kun olen lihava ja ruma? Minua on aina suhteessa petetty ja syyksi on sanottu sitten että "sä oot tosi kiva ja kultanen ihminen mutta kun se toinen oli kaunis/hoikka"
Aikaisemmat suhteeni olen löytänyt kirjeenvaihdon kautta ja yhden chatista.
Alkuperäinen kirjoittaja Lässynlää:Äläs nyt, jos kaikki ei missinnäköiset jäisivät ilman miestä niin loppuis tämän ihmiskunnan taru aika pian.Alkuperäinen kirjoittaja Entäs minä:Entäs minä,onko mitään toivoa löytää enää miestä kun olen lihava ja ruma? Minua on aina suhteessa petetty ja syyksi on sanottu sitten että "sä oot tosi kiva ja kultanen ihminen mutta kun se toinen oli kaunis/hoikka"
Aikaisemmat suhteeni olen löytänyt kirjeenvaihdon kautta ja yhden chatista.
Tsemppiä, kyllä sä vielä sen löydät! =)