mistä uusi mies?

mä rupesin tossa miettimään kun exän kanssa tunnettiin jo entuudestaan..juteltiin sitten astetta syvällisemmin kaverin äidin synttärillä 2vuotta sitten.
tätä edellisen tapasin 16vuotiaana kotibileissä..

enkä ajatellu hakemalla hakea,silklon ei ainakaan löydy..mutta tietyssä ympäristössä on hyvä katsella ympärilleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
siskon tupareissa...

mä oon monesti miettinyt että mistä vanhana löytää uuden miehen, jos ei tykkää baareissa käydä. kun ei oikein harrastakkaan mitään ja sellaista...

Mä löysin omani veljen tupareista!! ;) Tosin me oltiin kyllä toisemme tiedetty/tunenttu silleen "pintapuolisesti" jo teineistä saakka.

En kyllä osaa sanoa mitään vinkkejä mistä meihen löytäisi...omassa lähipiirissä suurimmaksi osaksi löydöt on tehty juurikin baareista tai netistä...

mulla tuli töissä ihanuus vastaan..ikää oli 23vuotta enemmän kun mulla mutta niin sydäntenvallottaja tyyppi että..hirvitti vaan kun sain tiuetää hänen olevan mun isääkin vanhempi :ashamed:

Kaverin kautta, bileistä, netistä, laivalta, kaupasta... ihan mistä vaan? ;) Mut ei kannatta tosiaan ihan etsimällä etsiä, kyllä se sut sitte löytää!

Mä löysin omani joskus vuosia vuosia sitten tutun kautta. Mutta nythän ainakin mun ikäluokalla (n. 30) alkaa olla jo toinen kierros meneillään, että kyllähän niitä miehiä vapautuu "markkinoille" koko ajan!

Kun ei etsi, löytää. En ois vuosi sitte uskonu että tuo mieskulta saa minut koukutettua... Oltiin enemmänki kavereita, joilla seksisuhde. Yhtäkkiä vaan tajusin että jos yhtämatkaa johonki kuljettiin se piti minua kädestä kiinni, toi mulle ruusuja, soitteli mulle usein ja huolehti minusta muutenki... Se oli kyllä aika jännä tunne ku hoksasin että ei se meän suhde enää niin viatonta hauskanpitoa olekaan.

Joten, sieki saatat miehen löytää ihan yllättäen, ku vaan eka vannoudut ikisinkuksi joka ei miehiä tartte eikä halua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Toi on totta että hakemalla ei löydy. Mut mä oon niin tollo etten tajuu vaikka vastaan kävelis... En mä tajuu katella "silleen"... Varmaan jonku pitäs tulla kotoo hakemaan niin ehkä sit älyäisin..

Musta sai kaverit aina hyvät naurut kun kapakissa oltiin.Minäkun en koskaan ole miehiä "bongaillu"vaan asiat menneet omalla painollaan.
Useimmiten lähdin kävelee pois ehkä hetken juteltuani jne ja kaverit nauraa että etkös huomannut lainkaan minkä könsikkään sinne jätit.

No ei nyt ihan hakemattakaan löydä. Eihän kukaan tuu kotoa hakee jos ei käy missään viihteellä tms.. on vaa himas tai painaa duunia. Kyl siin jotain tarttee tehdä.. netistähä monet nykyää löytää, niin mäkin olen kun paljo missää viihtynyt ja ne kerrat kun viihty niin täällä baarissa miehet niin kännis tai ettii vaa panoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
No ei nyt ihan hakemattakaan löydä. Eihän kukaan tuu kotoa hakee jos ei käy missään viihteellä tms.. on vaa himas tai painaa duunia. Kyl siin jotain tarttee tehdä.. netistähä monet nykyää löytää, niin mäkin olen kun paljo missää viihtynyt ja ne kerrat kun viihty niin täällä baarissa miehet niin kännis tai ettii vaa panoja.

tätä just meinasin... :|

Alkuperäinen kirjoittaja hempee:

Kyllä se hakemattakin löytyy.
Postinkantaja tuo paketin,huoltomies asuntoa korjaamaan jne jne.

Entäs minä
Entäs minä,onko mitään toivoa löytää enää miestä kun olen lihava ja ruma? Minua on aina suhteessa petetty ja syyksi on sanottu sitten että "sä oot tosi kiva ja kultanen ihminen mutta kun se toinen oli kaunis/hoikka"

Aikaisemmat suhteeni olen löytänyt kirjeenvaihdon kautta ja yhden chatista.

Fleur de la Cour
Aviomieheni minulle on esitellyt yhteinen ystävä. Mutta kyllä niitä miehiä voi muualtakin löytää, vaikkapa ravintolasta, lähikaupasta, työpaikalta, netistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Entäs minä:
Entäs minä,onko mitään toivoa löytää enää miestä kun olen lihava ja ruma? Minua on aina suhteessa petetty ja syyksi on sanottu sitten että "sä oot tosi kiva ja kultanen ihminen mutta kun se toinen oli kaunis/hoikka"

Äläs nyt, jos kaikki ei missinnäköiset jäisivät ilman miestä niin loppuis tämän ihmiskunnan taru aika pian.
Tsemppiä, kyllä sä vielä sen löydät! =)

Entäs minä
Alkuperäinen kirjoittaja Lässynlää:
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs minä:

Äläs nyt, jos kaikki ei missinnäköiset jäisivät ilman miestä niin loppuis tämän ihmiskunnan taru aika pian.
Tsemppiä, kyllä sä vielä sen löydät! =)

Tuntuu vaan välillä ettei mulla ole edes ihmisoikeutta kun en ole kaunis...
Tuntuu että muhun tykästyy vain ihmiset joihin törmään ei-kasvotusten,niin että tutustuvat minuun ennen näkemistä.

Yhteistyössä