mistä tulee nimimerkki?!

shedevil
Mulla ainaki on sellasia päiviä kuukaudessa,että nimimerkki käy kun nyrkki silmään...musta toi sanomapitsi on hauska! :D Ja meni muuten vähän aikaa ku tajusin...sisäinen blöndi nostaa joskus päätään... :LOL: :kieh:

miun omituinen nimimerkki juontaa juurensa siihen kun miun poika pikkusena näki ulkona jonkun ötökän en enää muista mikä se oli,niin poika huusi suureen ääneen "äiiiiitiiiii tuu kattoon tääl on joku kauhee öhmökömmiäinen" :LOL:

Tulee siitä kun

- meillä on lastenhuoneet siistit vasta kun lehmätkin lentää
- lapset osaavat olla yhden päivän tappelematta vasta kun lehmätkin lentää
- tää mamma saa omaa aikaa järjestettyä varmaan vasta sitten kun lehmätkin lentää
-perheen allergisten ja astmaatikkojen oireet helpottavat tasan sitten kun lehmätkin lentää
-äijän työmatkat vähenevät vasta kun lehmätkin lentää
-lapset lopettavat sairastelunsa aina kun äijä lähtee työmatkoille vasta sitten kun lehmätkin lentää
-kyyninen minä
:kieh: :kieh: :kieh:

Minun nimi ei älyttömän omaperäinen ole.. mutta mies nimesi minut tällaiseksi unissaan. Eli mieheni on kova höpötteleen ja touhuileen unissaan ja yksi yö se katseli sängyn vieressä minua ja muksua ja totesi "Minun rakas pikku-ukko ja pikku-akka", mitä lie unta nähny =)

monen yrityksen jälkeen (rekkautumis vaiheessa) huomasin kun tuolla sivun vasemmassa laidassa oli leppis-kerhon mainos, ja meillä tää keppälerttu on ollu käytössä tuosta ötökästä, niin sen sit pistin :D

(huomasinpa muuten et täällä on mun kolmen lempikirjan hahmoja nikkeinä :D TSH, Narnia ja sit Eddingssin kirjoista vielä yks, joka ei vielä ole tässä pinossa :D )

Minä vain olen tälläinen haltia-tyttö. Mieheni kanssa elämme omassa satumaailmassa, jossa molemmat olemme satuolentoja. Fantasiaa rakastamme molemmat, ja ensimmäisillä varsinaisilla treffeillä mieheni tajusi minun olevan haltia (minkä itse olin tinnyt jo pitkän aikaa) En voisi elää päivääkään ilman fntasiaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:35 Merlion kirjoitti:
Tulevan asuinmaan tunnetuin "maamerkki". Chinagirl olin monta vuotta kunnes muutosten kunniaksi vaihdoin nimmaria ;)
Singaporeen haluaisin minäkin =) Polgara on David Eddingsin fantasiakirjan hahmo ja osui kirjahyllystä silmään, kun nikkiä mietin:)

Yhteistyössä