Mistä tietää onko ruma vai kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
Ketjun alkupäässä kerrottiin mm. se tosiasia, että symmetrisyys koetaan kauniina. LInkattu ohjelma/appi on poistettu - ottiko huonojen pisteiden saaminen liian koville?

Korealaisnaiset ovat kauneuden kärkijoukoissa
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
vierailija
Minulle eräs tuttavani sanoi kerran, että tiedänkö ihmisiä, joista ei osaa sanoa onko se tosi ruma vai tosi kaunis. On siis erikoisen näköinen ja on piirteitä, jotka voivat olla rumia, mutta onko kuitenkaan. Selvisi, että hän tarkoitti tuolla minua. Pidän itseäni tosi rumana, mutta yllätyksekseni olen törmännyt tosi asiaan, jossa jotkut miehet pitävät minua tosi kuumana ja puoleensa vetävänä. Eräskin näistä sellainen naisten kuolaama hyvinkin atleettinen mies, jolle luulisi avautuvan ovet aivan kaikille kaunottarille. Sitten tällainen tunnustaa olevansa aivan sekaisin juuri minusta. On siis tunnettu kauemmin. Minusta, joka olen tosi ruma. Ainakin omasta mielestäni. Kauneus lienee siis katsojan silmissä ja mieltymyksiä on monia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä