Mistä tiedän olevani raskaana?

Mistä siis tiedän olevani raskaana kun kuukautiset on epäsäännölliset. Olen jo yhden lapsen äiti ja silloin tiesin kuukautisten pois jäännistä,että olin raskaana mutta nyt kierto ei ole säännöllinen. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut mitään pahoinvointia eikä muitakaan oireita. En haluaisi laittaa rahaa turhaan testeihin.
 
no itsellä on molemmissa raskauksissa ollut mahassa sellainen tunne kun menkat alkais,rinnat turvoksissa..sun pitää vaan odottaa jonkun aikaa ja jos menkkoja ei ala kuulua niin tehdä testi.
kyllä niitä testejä saa halvallakin.alle 4 eurolla
 
Piti kanssa ehdottaa lääkärille menoa, jos terveyskeskusmaksu on tälle vuodelle maksettu niin on ilmainen käynti. Jos ei ole maksettu, niin sitten tulee edullisemmaksi ostaa halpistesti jostain marketista tai ehkä niitä saa apteekistakin. Halvimmat maksaa kai jotain 3-4 euroa, tietääkseni.
 
Minulla ei ollut menkat alkaneet vielä ed. synnytyksen jälkeen ja imetin. Tiesin olevani raskaana, kun rinnat olivat arat ja selässä menkkamaista jomotusta. Kaikki testit sitä ennen oli negoja ja tuona tuntemuksen päivänä positiivinen :heart:
 

Yhteistyössä