Mistä te naiset haaveilitte lapsena tai haaveilette vaikkapa tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Kuurmootuus
  • Ensimmäinen viesti
"nanna84"
Mä en muista, että olisin lapsena paljon haaveillut tulevaisuudesta tai siitä mitä teen/oon aikuisena. Elin vaan sitä yhtä päivää täysillä. :D Koirasta mä kyllä taisin haaveilla, ihan pikkutytöstä asti toivoin koiraa ja semmosen sitten sain kolmannella luokalla.

Nyt aikuisena mulla on kaksi koiraa, kauan niistäkin sain haaveilla ennen kuin mies suostui koiran hankkimaan. :)

Mä en tällä hetkellä haaveile mitään suuria, toivon että saadaan kolmas lapsi ja että kaikki menee elämässä hyvin. :)

"elovena"
Haaveilin siitä, että selviäisi etten ole oikeasti vanhempieni biologinen lapsi. Tai että minut adoptoitaisiin johonkin sellaiseen perheeseen, jossa minusta tuntuisi siltä että minua rakastetaan ja että minut hyväksytään.

Nykyisin haaveilen omasta lomasta ja tasapainosta.

niinnn....
Mä haaveilin isosta perheestä, punaisesta talosta maalla, hoitajan ammatista ja ehdottomasti halusin, että perheessä olis myös koira.

No on koira (kolme itseasiassa), oon hoitaja ja mulla on neljä lasta. Ja se punainen talo :)

Lapsena olin joskus sanonut että haluan kymmenen lasta, paljon lampaita ja asuisin saaressa :D Teininä haaveilin vaan ett'ä pääsen muuttamaan kotoa pois, ja muutinkin jo 16 vuotiaana.

Mistähän mä nyt haaveilen... Olis kiva jos terveys ei reistailis ja laskut hoituu aina. En mä oikeestaan muuta halua.

Yhteistyössä