Mistä tällaiset oireilut voisivat johtua?

Olen 32-vuotias nainen. Minulla on jo pitkään (vuosia) ollut tällaista oireilua:
saan hikipuuskia, varsinkin ulkoa sisälle tullessa iskee kauhea hiki. Jos teen jotain pientä, esim. haravoin, tulee hiki.
Käteni vapisevat jonkin aikaa sen jälkeen, kun olen kantanut jotakin painavaa ja jalkani tärisevät, jos olen noussut ylös monta rappusta. Olen todella väsynyt. Päiväsaikaan on mentävä välillä pitkäkseen, kun tulee sellainen olo, että on päästävä makuulle. Vaikka nukun yön hyvin, aamulla tuntuu olo todella väsyneeltä ja sellaiselta kuin ei olisi nukkunut ollenkaan. Mikään unimäärä ei riitä, en koe itseäni virkeäksi kuin kerran kolmessa kuukaudessa yhden päivän ajan.

Päätä särkee usein. Pään alueella tuntuu väsymystä ja tekisi mieli laittaa pää kylmään esim. kaupan pakastealtaasta ottaessani jotakin se kylmä tuntuu tosi hyvältä, kun päässä on sellainen kuuma tunne. Silmissä tunnen myös väsymystä.
On migreeniä myös ja herään joskus yöllä ihan hiestä märkänä. Olen laittanut merkille, että tämän jälkeen on parin päivän päästä usein iskenyt migreeni, joten en tiedä liittyisikö yöaikainen hikoilu siihen.

Minulla on toisinaan kuumeista oloa. Sellainen olo kuin olisi kovakin kuume vaikka ei oikeasti ole, kun olen mitannut (mittari näyttänyt suunnilleen 36.3.)
Verikokeissa ei poikkeavaa, kilpirauhaset, verensokeri ym. peruskokeet katsottu. Hemoglobiini on erittäin hyvä. Sydän kunnossa. Välillä jopa puhuminen hengästyttää.
Käyn kävelylenkeillä toisinaan ja pyöräilen, jumppaan kerran viikossa. Toisinaan tuntuu, että kuntoni saattaa romahtaa ihan yhtäkkiä vaikka ei pitäisi.
Suussa on joskus paha maku tai sitten vesi tai mehu esim. ei maistu sellaisilta kuin niiden pitäisi vaan kummallisilta. Tätäkin on esiintynyt ainakin vuoden verran jo, mutta se ei ole jokapäiväistä. Kotona on kupariputket, joten en tiedä voiko johtua kuparista, kun lavuaarikin on välillä ihan vihreänä putkesta irtoavasta kuparista. Välillä on huono olo ja ruokahalu saattaa kadota joskus, kun saan ruoan naaman eteen.

Olen niin kyllästynyt näihin oireisiin ja siihen ettei mistään saa apua.

Mitä teille tulee mieleen mitä tällainen voisi olla?
 
vierailija
Hei, voi olla sydämessä tai munuaisissa vikaa. Myös diabetes tulee mieleen. Käy ehdottomasti lääkärissä. Itsellä kun oli tulehdus munuaisissa, kävi juuri noin. Ja se tilanne oli todella vakava.
 
vierailija
"Markkinoilla on valtava määrä erilaisia vitamiinivalmisteita, hinnaltaan ja laadultaan kovinkin erilaisia. Monissa vitamiinivalmisteissa on kuitenkin se ongelma, että niiden vitamiinipitoisuudet ovat yksinkertaisesti aivan liian pieniä jos kyseessä on esim. huippu-urheilija, kolmivuorotyöläinen, kova tupakoitsija tai raskaan fyysisen työn tekijä, niin silloin kyseinen vitamiiniannos ei yleensä riitä antamaan riittävää antioksidanttisuojaa, eikä muutenkaan riittävää tärkeimpien vitamiinien saantia.
Myös kampaamo/kauneudenhoito- ja rakennusalalla, joissa altistutaan kemikaaleille, on terveyden kannalta hyvä varmistaa, että kehon antioksidanttipuolustus on kunnossa. "

Vahvoja vitamiineja ja antioksidantteja kannattaa käyttää suojaamaan elimistöä myrkkyjen ja kemikaalien haitoilta.
 
vierailija
En tiedä tuosta kuparista. Jos olisi myrkytyksen tasolla, eikö näkyisi lab.kokeissa mm maksa- tai munuaislab.arvoissa. Lab. on jo otettu.
Fyysiset sairaudet on ilm. poissuljettu.
onko yleistä ahdistuneisuutta, paniikkihäiriöiä, masennusta tai uupumusta.
 

Yhteistyössä