Mistä syistä miehet ei tule koskaan baarissa tai muuallakaan iskemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lyyli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lyyli"

Vieras
Kertokaa rehellisesti. Mitkä ne syyt voi olla? Mulle ei tulla koskaan juttelemaan, ei koskaan olla yritetty iskeä ja sen yhden kerran kun yritän saada miehen tarjoamaan mulle baarissa drinkin päätyi siihen että mies lähti parin lauseen jälkeen kiireesti muualle. Tuntuu että muita tullaan jatkuvasti iskemään mutta mua ei koskaan.

ulkonäkö ei ole viehättävä
on epätoivoisen näköinen
liian tyrkky
liian luotaan poistyöntävä
suttuisen näköinen, huorahtava
liian lihava
epäsiisti
huonosti pukeutuva
huono iho
liian kännissä
käyttäytyy miesmäisesti

^^ ylläolevista syistä en itse menisi iskemään..

No hei.. Älä tyrkytä itseäsi äläkä nyt ainakaan kerjää mitään drinksuja. Laita sormus vasempaan nimettömään, ni voipi vaikka onnistaakin. Miehet ei halua mitään kuulaa jalkaansa roikkumaan.

Joko et oo hyvännäkönen lainkaan, tai sit oot tosi hyvännäkönen. Satat olla hyökkäävä tai sun puolustusmekanismit tekee susta koppavan/myrtsin oloisen. Jos on myös liian kärkäs/analyyttinen (ei mies jaksa mitään ihmeitä puhua baarissa)/tyhmä, sama homma.
Miehet lähestyy välittömän oloisia, suht tavallisilta tuntuvia nättejä naisia.

Syitä voi olla monia, lihavuus ei ole syy olla menemättä juttusille ainakaan itsellä jos nainen on liian nipon oloinen jutellakseen rentouttavia niin se on yksi syy, jos on sen oloinen että ei voisi vähempää kiinnostaa jutella miehen kanssa niin siinäkin syy, jos on varattu niin ei kyllä kiinnosta mennä kuttelemaan tai ainakaan tarjoamaan juomaa, ulkonäkökin vaikuttaa osittain juttelemaan menemiseen jos on liian luotaantyöntävän näköinen niin en mene juttelemaan, voi olla myös räväkästi pukeutunut mutta kunhan ei hengaile jokaisen jätkän kans baarissa ja kun toisten naisten kanssa viettää aikaa istualleen ja juttelee ilman mmainittuja es.merkkejä meneisin tod.näk. juttelemaan, tietenkin siinä tilanteessa kun juttelee pitää olla muutakin sanottavaa kuin joo, en tiiä, saa nähä tai kertomukset entisitä poikakavereista tai arvostelu muista miehiä kohtaan, naisista ei niinkään väliä arvoteleeko vai ei.

Mä en oo erityisen hyvännäköinen, ihan tavallinen. Silti on monta kertaa miehet tulleet juttelemaan ja halunneet tarjota drinksuja, vaikka on ollu oma mieskin mukana. Oon ehkä enemmän ujo kuin ulospäinsuuntautunut, mutta aina oon tullu paremmin juttuun miesten kanssa kuin naisten.

Mulla sama juttu... eipä ole miehet tulleet iskemään, paitsi kerran. Olin silloin baarissa, kuskina vielä, jossain villapaidassa ja meikittä... joku hyvännäköinen mies tuli juttelemaan, että mitäs sais olla ja että hän ei uskonutkaan että täältä löytyy näin kivannäköinen nainen jne. mutta voi hitto, olin oman miehen kanssa baarissa ja tuo iskijä oli vielä miehen työkaveri, joka ei tunnistanut minua. :D Kun kerroin, että tuolla on mies tanssimassa niin ei hellittänyt vaan yritti edelleen tarjota drinkkiä jne. Harmitteli, ettei paikan ainoa hyvännäköinen nainen olekaan vapaa. Enkä omasta mielestäni edes ollut kovin hyvännäköinen virttyneessä villapaidassa ja meikittömänä... :D Eli sinkkuaikana ei iskenyt baarissa kukaan, mutta sitten myöhemmin yhden ainoan kerran, kun olin varattu. Tai siis olen vieläkin, nykyään vaan en käy baareissa.

Se ainoa joka mua haki tanssimaan baarissa on nyt kahden lapseni isä. :D

Tuo drinkin kerjääminen kuulostaa tosi nololta. Mun mielestä huomattavasti vanhemmat miehet voivat sitä tarjoamista harrastaa. ehkä sun tarvii relata vähän ja pitää hauskaa. Yritä unohtaa miehet siellä baarissa, niin kohta ne pörrää sun ympärillä.

Minulla samanlaisia ongelmia vaikka käyn jokapäivä baarissa. Menen sinne heti aamulla ja lähden illalla viimeisenä. Flaksi ei vain käy. Missä vika?

t: Liisa Ihmemaassa

Harrastatko ap silmäpeliä ollenkaan miesten kanssa? Vähän katsetta sopivaan urokseen päin ja ehkä hieman hymyä kun toinen katseen huomaa. Ja mies tulee luoksesi "iskemään" jos on tullakseen. Eli tavallaan teet aloitteen antaen kuitenkin miehen tehdä aloitteen. Ja uutta matoa vaan koukkuun jos ei heti onnistu.

Mä luulen että se vaikuttaa tosi paljon, jos naisella on jo baariin mennessään sellainen olo, että taaskaan kukaan mies ei varmaan tuu iskemään jne. Jos oot itsevarma ja ajattelet olevas haluttava, miehetkin ajattelee niin. :)

Käytkö yökerhossa? Oon huomannut et siellä vähän vähemmän on noita iskijätyyppejä. Samoin ku pienemmissä paikoissa (esim. kylän paikallinen tai kaupunginosan paikallinen).
Sillon tällön käyn tuossa kylän ainoassa paikallisessa, niin yks mies (nykyisin mun hyvä ystävä) tuli sanomaan, et oot täällä uusi ja liian hyvännäkönen tänne, ettei kukaan hänen kaveriporukasta uskaltanu tulla jutteleen mulle. Vaikka ihan silmäniloa niissäkin miekkosissa oli.
Tai sit suurin osa on onnellisesti varattuja miehiä =)