Mistä sen miehen löytää?!

• Viestiketjun aloittaja Annika
  • Ensimmäinen viesti
Annika
Erosta on kulunut pian 2 vuotta, ja nyt rupean pikkuhiljaa tuntevani olevani valmis tapaamaan uusiakin ihmisiä ja ehkä jopa rakastumaan. Ongelma onkin että olen viimeset pari vuotta kävelly silmät kiinni, sitä enne ollut 5 vuotta parisuhteessa etten enää muista miten niitä miehiä löytääkään ja mistä? Olen vielä aika ujokin..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyväksi havaittu:
oman kultani löysin suomi24:n treffi-palstalta. samasta paikasta siskonikin löysi kihlattunsa.
Mä en osaa jotenki ottaa kenenkää siellä yhteyttä, tuntuu vaikeelle.. :/ enkä varsinkaan vois kuvitella omaa kuvaani laittavani! Hävettäis jos tutut näkis, vaikka se nettitrehvailu nykyään onki ihan normaalia..

Rakastunut
Mä löysin baarista...vaikka sanotaan että huonoin mahdollinen paikka. Katottiin toisiamme silmiin ekan kerran, niin mies kysyi että Pussataanko? Siitä lähti...2viikkoa tapaamisesta olimme kihloissa, kk tapaamisesta muutettiin yhteen, 3kk tapaamisesta ostettiin yhteinen koti ja 4kk tapaamisesta menimme naimisiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Mä löysin baarista...vaikka sanotaan että huonoin mahdollinen paikka. Katottiin toisiamme silmiin ekan kerran, niin mies kysyi että Pussataanko? Siitä lähti...2viikkoa tapaamisesta olimme kihloissa, kk tapaamisesta muutettiin yhteen, 3kk tapaamisesta ostettiin yhteinen koti ja 4kk tapaamisesta menimme naimisiin :)
kauanko ootte olleet yhdessä? :)

Rakastunut
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
kauanko ootte olleet yhdessä? :)
"Nuoripari" oomme. Yhdessä oltu vasta huimat 9kk :)

Carlos74
Minä ja mussukka tavattiin hiekkalaatikolla, tai no oman kerrostalon pihassa. Asuttiin samassa talossa. Sit kerran nähtiin baarissa ja sillä kerralla ei sit ollukkaan lapsia "häiritsemässä"! Voi hitto et se olikin mukava yö =) =) =) =) =) =) =) =) =) !!! Ja mukavaa on vieläkin!

Nii joo, ja tosiaan mähän puhunkin kyllä mun vaimosta!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

TriStessse
Me muutettiin yhteen tunnin päästä eka tapaamisesta ja naimisiin 4kk myöhemmin. Pian on 5v hääpäivä! :heart: Onnea teille! =)

Yhteistyössä