Mistä saisin sen motivaation

  • Viestiketjun aloittaja vekaran äiti
  • Ensimmäinen viesti
vekaran äiti
Voi hyvät hyssykät, et olen kateellinen teille ketkä pystytte laiduttamaan ja vielä pysyvästi. Minusta siihen ei ole nyt myönnän sen olen LUUSERI. Olen yrittänyt kaikki pv, herbalife, nutrilet, monen monta erilaista diettiä, jaksan yleensä 2vk sitten lopahdan korkeintaan 4vk, parhaat tulokset sain PV lähti 8kg, minä olen kanssa pätkä, ja paino heittelee 65-67kg.
Nyt olen jo usean kuukauden ajan yrittänyt aloittaa sitä mutta siitä ei tule mitään, meillä on vielä niin epäsäännöllinen elämä joten liikuminenkin on vaikeaa pienten lasten kanssa. Päivän jaksan olla helposti syömättä ja juon vettä mutta kun ilta tulee on minun vedettävä kaksin käsin voileipää naamaan! Olenkin alkannut miettiä että minulla on paha syömishäiriö???? En tiedä, mutta minun on saatava painoni nyt kuriin jos lihon ja lihon olen pian 100kg. Onko kellään samantapaista ollut? Ei varmaan! Haluan kuitenkin toivottaa kaikille laiduttajille onnea! Minä en halua olla mikään langan laiha, vaan normaalipainoinen.
 
Jätä ne Herbalifet yms. rauhaan. Ei kukaan jaksa loppuelämäänsä pirtelöillä elää, vaikka paino putoaisikin aluksi. Tietty jos saat siitä jonkun kipinän jatkaa, niin voithan aloittaa vaikka jollain "ihmekuurilla" ja jatkaa siitä vaikka painonvartijoilla. Jos haluat nostaa motivaatiota äkkiä (=laihduttaa heti pari kg) niin kokeile paastoa. Nestettähän siinä aluksi lähtee, mutta alaspäin se sekin on.. Kun kerta sulla tuntuu muutenkin syömättä oleminen kulkevan hyvin, niin pidä 4 päivä mehupaasto! Hae valmis paketti luontaistuotekaupasta. Sillä saat painonpudotuksen alkamaan ja voit jatkaa vaikka pistellä.

Sulla on pieniä lapsia, niin liikettä tulee heidän kanssaan itsestään :) Ensikikin opettele syömään 3-4 tunnin välein äläkä kuijota päivää nälässä ja sit vedä illalla mahaa turvoksiin! Varmaan tiesit tuon itsekin ;)

Kyllä se siitä. Et sie luuseri ole!
 
heippa vekaran äiti :wave:
Minä olen myös ikuinenlaihduttaja. P.V.:ssäkin tällä hetkellä.Tuloksia on aikasemmilla kerroilla tullut aika heikosti ja nytkin lähdin taas hieman "hällä väliä" asenteella ystäväni patistamana. Mutta en tiedä mistä se motivaatio nyt tuli, mutta nyt on lähtenyt hirmu hyvin menemään (viikossa-3.1kg) Syön säännällisesti, jättänyt herkut ja kirjoitan kaiken syömiseni ylös.
Olen sitä mieltä, että ei sitä voi väkisin laihduttaa. Aika pitää olla sopiva, muuten ei tule mitään.
Onnea kovasti sinulle. Kerrothan kuulumisia miten lähtee sujumaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 11:37 vekaran äiti kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät, et olen kateellinen teille ketkä pystytte laiduttamaan ja vielä pysyvästi. Minusta siihen ei ole nyt myönnän sen olen LUUSERI. Olen yrittänyt kaikki pv, herbalife, nutrilet, monen monta erilaista diettiä, jaksan yleensä 2vk sitten lopahdan korkeintaan 4vk, parhaat tulokset sain PV lähti 8kg, minä olen kanssa pätkä, ja paino heittelee 65-67kg.
Nyt olen jo usean kuukauden ajan yrittänyt aloittaa sitä mutta siitä ei tule mitään, meillä on vielä niin epäsäännöllinen elämä joten liikuminenkin on vaikeaa pienten lasten kanssa. Päivän jaksan olla helposti syömättä ja juon vettä mutta kun ilta tulee on minun vedettävä kaksin käsin voileipää naamaan! Olenkin alkannut miettiä että minulla on paha syömishäiriö???? En tiedä, mutta minun on saatava painoni nyt kuriin jos lihon ja lihon olen pian 100kg. Onko kellään samantapaista ollut? Ei varmaan! Haluan kuitenkin toivottaa kaikille laiduttajille onnea! Minä en halua olla mikään langan laiha, vaan normaalipainoinen.
AINAN kuin minun ajatuksiani!! Näin se menee mullakin.. Luulin olevani ainoa, mutta en ilmeisesti ole.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 18:57 saga79 kirjoitti:
kymmenisen kiloa pitäisi karistaa... Pitkälle yli 70kg näyttää tuo vaaka :ashamed:
Tsemppiä sinulle! :flower: Minä painoin tammikuussa 75kg ja aloitin tammikuun puolessa välissä painonvartijat.Reilu 3kk ja sain pudotettua painoni 61kg.Nyt sitten raskaana viikolla 29 ja painoa on tullut vajaa 3kg.Olen pyrkinyt pitämään painoa kurissa ja jättänyt kaikki herkut pois.Synnytyksen jälkeen aoin pudottaa painoni 55kg,tai se ois ainakin haaveena. :whistle:
 
hei kokeilehan hiilaridiettiä! eli käy tsekkaa osoite www.karpit.net lue sivut läpikotaisin ja sisäistä ne jutut, olen ite ollu sillä nyt 3 päivää ja olo on hyvä! ekat kax viikkoo kuulema vaikeet mut sit helpottaa! kokeile! eli lyhyesti: jätä pois perunat, makaronit, pastat, murot, leipä tumma ja vaalee puurot, kevyttuotteet!
suosi tuotteita missä on hiilihydraatteja o g, ja syö pieniä kertaannoksia, ja rasvaa paljon, paljon ja paljon! muista syödä paljon vihreitä salaatteja, kurkkua, jonkin verran kurkkua siinä on hiilareita, mutta voit syödä esim oltermannia, hk:n metukkaa, pekonia, kananmunaa ja sit vaan pitää muistaa juoda sika paljon nestettä! eli n.2-3 litraa! light cokista voi juoda , varo mehuja niissä on jonkin verran! ja jos tykkäät kaljasta niin siinä on paljon hiilareita! jos innostut seuraamaan hiilareita niin kattele tuotteita sivulta www.kalorilaskuri.net!
 
vekaran äiti
olenhan minä sitä hiilari diettiä kokeillu, mutta pikku hiljaa leivän himo iski, olin varmaan 3vk ja 2 ensimmäistä päivää pää oli niin kipeä että voi voi... mutta jotain on pakko alkaa yrittää
Kiitos teille kannaustuksesta! Hirveesti se oikeesti auttaa kun tietää että joku muu kamppailee painon kanssa myös! B)
 

Yhteistyössä