En kehtaa kavereiltakaan kysyä, niimpä kysyn täällä...!
Itsellä ihan ok avioliitto, mutta se seksi on jäänyt vähiin monestakin syystä. Hoidan kotona kohta 2v. poikaamme joka tehokkaasti vie energian päivän aikana, lisäksi olen sairastellut itse. Molemmista syistä univelkaa on kertynyt nämä pari vuotta, joten yöllä ja illalla mielessä on vaan, että sais nukkua ensi yönä tarpeeksi...
Mies tekee aika vaativaa työtä (pitkät päivät + työmatkoja myös viikonloppuisin). Pojat imuroivat kyllä kerta viikkoon, muut kotityöt on minun vastuullani.
Ennen lasta viikon bravuuri oli kiireetön seksihetki vkonloppuaamuisin, mutta kaikki pienten vanhemmat tietää, että aamuseksi pitäisi sitten aloittaa jo "yöllä".
Mies haluaisi varmasti useammin, minua ei monesti huvita vaikka olisi pirteämpi päivä.
Niimpä puuhailemme ehkä 1-2krt parissa kk:ssa, sekin pikaisesti varhain aamulla.
Seksi kyllä kiinnostaisi enemmän kun saisi levätä tarpeeksi ja siihen olisi KIIREETÖNTÄ aikaa. Nopea "ropaus" peiton alla esileikiksi ei jaksa innostaa...turha syyttää miestä kun itse en jaksa aamutuimaan mitään asian eteen....
Miten te muut tämän hoidatte? Vinkkejä?